- 25 Aprilie 2016
Tudor Iacob, NativeBox - povestea unui business care-i învață pe români să mănânce sănătos
Tudor Iacob a fondat NativeBox dintr-o nevoie personală de a mânca mai sănătos. A pus caju, fructe uscate și alte lucruri sănătoase în cutii și le livrează românilor. Business-ul său a ajuns acum în zona corporațiilor.
Ce e NativeBox? Un startup care livrează cutii cu gustări sănătoase către 230 de români. În acestea, fondatorii pun caju, merișoare, fructe uscate și alte semințe. Acestea pot fi gustări intermediare între mese, pentru diete sănătoase. Cutiile pot fi cumpărate lunar, iar companiile pot face abonamente.
„Native Box a început dintr-o cercetare proprie. Am avut o perioadă când am fost obligat să-mi schimb stilul de alimentație și am început să consum nuci și fructe uscate. Mi-a fost foarte greu să găsesc o soluție compactă, accesibilă și să nu pierd foarte mult timp să caut și să găsesc rețete. Mi-am dat seama că există alte companii care fac asta cu succes, nu neapărat la noi în țară și m-am gândit la modelul de a aduce acasă și la birou aceste mixuri, dar sub formă de cutie“, a spus Tudor Iacob la Wall-Street 360.
„M-am gândit prima oară la această idee în 2014, business-ul a început în iunie 2015. Am căutat o comunitate în care să mă integrez. Întâmplător am găsit un incubator de afaceri, al celor de la Universitatea Alternativă. A fost o pregătire, am învățat foarte mult și am avut și o finanțare. Am început cu doar 6.000 de euro pe care i-am obținut la incubatorul de afaceri. Cu acei 6.000 de euro, la care am mai adăugat vreo 4.000 de euro, am deschis Native Box“, a explicat Iacob.
Avem 230 de clienți în toată țara, care cumpără în fiecare lună acea cutie de mixuri. Ne-am validat recent un alt produs, dedicat companiilor
NativeBox se extinde astăzi către companii și chiar corporații mai mari. „Ne-am validat modelul de business, lumea cumpără lunar. Avem 230 de clienți în toată țara, care cumpără în fiecare lună acea cutie de mixuri. Ne-am validat recent un alt produs, dedicat companiilor. Este un dispenser în care punem rețetele noastre de mixuri, la care angajații au acces pe baza unui abonament lunar plătit de companie. Abonamentele încep de la 200 de euro și ajung la 600 de euro pe lună“, a spus Iacob.
„Suntem trei persoane în echipă și doi colaboratori care ne ajută la producție“