Uber obligă șoferii și pasagerii să poarte mască. Cine nu o face, pierde accesul

Uber a anunțat câteva măsuri de protecție care vor intra în vigoare de luni pentru toți șoferii și pasagerii. Astfel, șoferii vor fi obligați să poarte mască mereu.

În ultimele două luni Uber a sfătuit pasagerii să stea acasă pentru siguranța lor, dacă nu au drumuri esențiale de făcut. Pe măsură ce orașele din toată lumea încep să relaxeze măsurile de lockdown, Uber a anunțat o serie de măsuri pentru a proteja șoferii și pasagerii sub sloganul „A doua prima ta cursă”.

Ce măsuri ia Uber?

Protecție înainte de curse pentru șoferi: înainte ca partenerii Uber sau Uber Eats intră pe traseu, ei vor fi nevoiți să confirme faptul că au luat măsuri de protecție și au o mască de protecție.

Tehnologia Uber va forța șoferii să facă un selfie înainte să intre pe traseu pentru a demonstra că au o mască. Tehnologia nu folosește recunoașterea biometrică, ci identifică masca precum un obiect. În Statele Unite, Canada, India și majoritatea piețelor din Europa șoferii care nu vor purta mască nu vor putea să intre online pentru a primi curse de pe 18 mai. Politica aceasta se va menține până la finalul lui iunie și va putea fi prelungită în funcție de deciziile fiecărei piețe.

De asemenea, pasagerii vor trebui să treacă prin această verificare. Înainte de fiecare cursă, pasagerii trebuie să confirme că au mască și și-au spălat mâinile. De asemenea, pasagerii sunt obligați să stea în spate și să deschidă geamurile pentru a ventila mașina. Numărul maxim de pasageri se reduce de la 4 la 3, pentru că locul din față, de lângă șofer, nu va mai fi ocupat.

Dacă șoferii vor veni fără mască, pasagerii pot anula cursa fără penalizări și să raporteze în cadrul aplicației. De asemenea, feedback-ul funcționează din ambele părți, pentru că și șoferii pot raporta pasagerii care nu au mască. Șoferii și pasagerii care încalcă aceste măsuri, vor risca să li se limiteze accesul la aplicație.

Măsurile complete și ajutorul pe care Uber îl pregătește pentru șoferi au fost dezvoltate în cadrul unui anunț pe blog.



Citeste si