Un alt fel de promovare: BMW-uri aurii prin București

Concurența de pe piața de videochat este tot mai acerbă, iar studio-urile caută metode inedite de promovare pentru a atrage atenția celor dornici de angajare în acest domeniu.

Cei de la Charm Studio, un studio videochat de top din București, au ales o metodă diferită, promovare outdoor cu ajutorul unor mașini. Evident, nu orice fel de mașini: BMW-uri X6 aurii, un simbol al luxului atât prin model, cât și prin culoarea aleasă. Nu se poate să nu remarci aceste mașini prin trafic sau parcate în zone centrale din Capitală.

După cum se știe, această afacere legală și profitabilă inclusiv pentru angajate nu se adresează publicului din țara noastră drept clienți finali, în sensul că serviciile studio-urilor sunt dedicate piețelor externe din țările dezvoltate (este și o metodă de protecție a intimității angajatelor pe plan local). Astfel, aceste campanii au drept țintă femeile care caută o oportunitate de muncă.

Piața de resurse umane din țara noastră este extrem de efervescență, căutându-se mereu alternative care să asigure o activitate cât mai bine plătită. În domeniul videochat, veniturile pot ajunge la multe mii de euro, nefiind necesară experiență și nici cunoștințe speciale, mai degrabă abilități de comunicare. În orice caz, orice persoană care dorește să lucreze în domeniu va beneficia de instruire adecvată.

Studio-urile de videochat caută să atragă cât mai multe angajate, iar acest videochat București mai sus menționat se remarcă prin profesionalismul desăvârșit. Condițiile de muncă sunt excelente, cu personal 100% feminin. Toate operațiunile se desfășoară 100% legal, astfel încât angajatele beneficiază de o mulțime de beneficii pe bază de contract de muncă. "Charm Studios este cel mai profesionist studio de videochat din România și unul dintre cele mai puternice din Europa. El este cel mai mare studio din grupul cu același nume – Charm Group, alături de alte studiouri celebre din București: Manequeen, Allure, TanDress", se precizează pe website-ul oficial, acolo unde se pot găsi toate informațiile pentru a aplica la un job de videochat.

Conform reprezentanților companiei, metoda de promovare offline, outdoor, mai puțin uzuală pentru studio-urile de videochat, a fost aleasă tocmai pentru a se creea o diferențiere față de concurență. Promovându-se în mediul real și nu doar online, acest studio videochat pune accentul pe legalitatea operațiunilor și a serviciilor și pe modul onest în care se desfășoară relațiile de muncă.

Spre deosebire de promovarea online prin motoare de căutare și rețele sociale, accesibilă oricărei companii, promovarea aleasă de Charm Studio a necesitat investiții mai mari și o asumare a unui model de business pe termen lung în București, ceea ce poate aduce mai multă siguranță persoanelor care aleg să analizeze și să accepte oferta de joburi videochat la acest studio.



Citeste si