Un mulțumesc de la mine

Acum câteva zile am lansat pe pagina noastră de Facebook, a start-up.ro, un shout out în comunitate ca să căutăm business-uri despre care merită să povestim. Postarea a strâns peste 200 de comentarii, din care avem recomandări de afaceri, tech și non-tech, cu care abia așteptăm să facem cunoștință în viitoare materiale.

 

Acest articol a fost publicat ca o scrisoare către cititorii newsletter-ului start-up.ro, în secțiunea Nota Redacției, în data de 8 februarie 2023.


Și mă bucur că oamenii au fost super receptivi și au făcut share de idei și de ce-i impresionează, că așa putem să scoatem la iveală și acele povești pe care, poate, nu le descoperim așa ușor. 

Astea sunt momentele în care-mi amintesc de ce-mi place social media și de ce canalele ca Facebook și Linkedin sunt niste resurse cu adevărat valoroase, mai ales pentru afacerile mai mici, care nu au bugetele de uriași prin care să atingă audiențe imense. 

Am fost mereu în ringul celor din categoria underdogs, oameni care încearcă marea cu sarea, dar nu au vapoare prin care să-și ducă mesajele cât mai departe. 

Iar asta nu spune nimic despre cum fac lucrurile, ci arată o limitare a resurselor, firească pentru orice început. 

O altă inițiativă editorială crowd based este și seria noastră #AskMeanything, unde aducem în fata publicului investitori și antreprenori pe care oamenii îi pot lua la întrebări. Ce ar vrea să știe, ce i-ar ajuta, acele întrebări la care poate noi nu ne-am gândit, dar care există pe lista cititorilor. 

Acesta a pornit tot din dorința noastră de a fi cât mai relevanți și mai pe subiect, o metodă care nu înseamnă lene în research, ci un scop clar de a găsi răspunsuri cât mai necesare. 

O altă dovadă că social media își face treaba și că oferă acces la niște oameni de inspirație pe care altfel poate nu ai putea să-i întrebi cum fac due dilligence sau care sunt acele startup-uri în care nu ar investi niciodată. 

Iar această scrisoare e ca să vă mulțumesc că sunteți în același social media al curiozității și al sharing-ului, că alegeți să întrebați și să contribuiți. 

Ne vedem pe toate canalele și nu uitați, dacă aveți orice mesaj pentru noi, ne găsim ușor. 



Citeste si