Vânzările B2B reprezintă 15% din totalul evoMAG. Planurile pentru 2022

evoMAG țintește, pentru anul acesta, o creștere cu până la 20% a vânzărilor pentru segmentul corporate și investește în servicii dedicate şi personalizate, menite să răspundă nevoilor companiilor, în materie de tehnologie, echipamente, servicii, și acces la finanțare.

Anul trecut, vânzările către segmentul de business au atins 15% din vânzările totale, pe fondul interesului mai mare din partea companiilor de a investi în soluții tehnologice mai complexe, dar și a unei oferte tot mai diversificate din partea evoMAG.

Valoarea medie a unei comenzi plasate de companii a urcat, anul trecut, la 2.500 de lei, de două ori și jumătate mai mult față de acum 5 ani, spre exemplu.

„Estimăm un avans de cel puțin 10% a valorii medii a comenzilor pe segmentul corporate, datorită creșterii nivelului de accesibilitate la produse premium și la tehnologie de ultimă generație. Majorarea vânzărilor pe segmentul corporate este unul dintre obiectivele din planul de acțiune general de anul acesta. Prin urmare, focusul pentru acest an este consolidarea echipei de profesioniști cu experiență, în măsură să acorde consiliere și suport clienților, de segmentul corporate ocupându-se o divizie special creată, cu tradiție în companie”, spune Mihai Pătrașcu, CEO evoMAG.

evoMAG Corporate este departamentul din cadrul evoMAG, special axat pe cerințele și particularitățile afacerilor din România care au nevoie de servicii IT de calitate, de configurarea infrastructurii IT, de servere și soluții de rețelistică, echipamente hardware și software pentru videoconferințe, precum și alte soluții de lucru.

Cele mai cumpărate produse de către companii au fost anul trecut laptopurile, telefoanele mobile și tabletele și, cu precădere, tot ce poate asigura o infrastructură care are ca principală trăsătură mobilitatea și susținerea unui sistem de lucru hibrid sau de la distanță.

evoMAG oferă companiilor o serie de beneficii, precum termen de plată şi limită de credit, oferte dedicate, consultanță, servicii de finanțare, soluții personalizate pentru beneficiarii de granturi IMM, prioritate în soluționarea situațiilor de service, livrare gratuită indiferent de valoarea comenzii, atât în București, cât și în țară, garanție extinsă pentru produsele achiziționate, înlocuirea produselor defecte pe perioada reparației acestora etc.

Atenție sporită va acorda evoMAG anul acesta și zonei de achiziții publice prin platforma publică online (SICAP). Astfel, compania pune la dispoziția clienților următoarele servicii:

  • Plata OP, la termen, prin trezorerie sau bancă;
  • Termen de plată: maximum 30 de zile de la emiterea facturii fiscale;
  • Transport gratuit pentru comenzile ce depășesc 399 de lei
  • În cazul comenzilor care nu depășesc pragul de livrare gratuită, taxa de curierat se poate adăuga în prețul produsului (la cerere)
  • Răspuns în cel mult 24 de ore;
  • Prioritate în soluționarea situațiilor de service;
  • Livrări cu flota proprie.

Cât privește comportamentul de consum, nevoile companiilor vizează produse premium şi întotdeauna de ultimă generație, plasează comenzi cu recurență, iar comenzile acestora conțin, în medie, 5 produse.



Citeste si