Veranda Mall lansează Job'Or, platformă online de angajare în retail

Sectorul retail, un domeniu în continuă schimbare, a fost greu încercat de evenimentele anului 2020. Însă chiar și în acest context, Veranda Mall vine din nou în sprijinul comunității și lansează Job’Or, o platformă de educare și angajare în retail care are ca scop creșterea valorii de angajator a mall-ului.

Job’Or se anunță mai mult decât o platformă de angajare în retail, fiind un demers Veranda Mall de employer branding, prin care reprezentanții mall-ului își doresc să ofere o voce angajaților din centrul comercial și să le ofere acestora acces la un sistem închis de beneficii, care nu se traduce doar prin tradiționalele discounturi.

„Job’Or, un joc de cuvinte între joburi și Obor, aluzie la celebra zicală munca e brățară de aur și continuă seria de proiecte care vorbește despre cartier prin intermediul oamenilor care lucrează sau chiar locuiesc aici și al locului și specificului său.

Lansăm această platformă proprie de angajator pornind de la aceleași intuiții despre consumatori care ne conduc întregul efort în acest sens: Oborul e un loc frumos, plin de viață. Lumea îl cunoaște mai degrabă pentru piață, însă e plăcut să locuiești aici, și e la fel de plăcut să și muncești aici”, a declarat Maria Crăciun, Center manager Veranda Mall. 

Job’Or se lansează odată cu Ghidul angajării în retail, un ebook gratuit pentru angajați și angajatori

Ghidul angajării în retail este un ebook gratuit care are ca scop rezolvarea problemei de personal din retail ce conține informații despre cele mai întâlnite joburi din retail - de la fișele de post, descrierile joburilor, la calitățile și abilitățile necesare candidaților care își doresc să aplice la ele - la sfaturi pentru viitorii angajați și angajatori.

Viitorii angajați vor afla cum să-și caute jobul potrivit, cum să redacteze un CV, cum să se pregătească pentru un interviu, iar de cealaltă parte, pentru angajatori sunt pregătite informații despre cum să redacteze un anunț de angajare, cum să dezvolte strategii de recrutare sau să conducă un interviu.

„Ne-am dorit să venim în ajutorul partenerilor noștri pentru că știm că procesul de recrutare s-a schimbat în ultimii ani, atât pentru angajați, cât și pentru angajatori.

Ghidul se adresează ambelor părți și ne-am dori ca ele să fie complementare, astfel încât fiecare să înțeleagă ce așteptări există. Considerăm că piața muncii din România a evoluat pozitiv în ultimii ani, iar acest lucru se datorează faptului că oamenii sunt mult mai informați și atenți la job-urile pe care le selectează”, a mai adăugat Maria. 

Noi programe de beneficii pentru angajații din Veranda Mall

Unul dintre obiectivele Job’Or este să dea o voce angajaților care lucrează în centrul comercial și contribuie la succesul comunității.

Deși platforma este la origini una de angajare/recrutare, reprezentanții Veranda Mall își doresc să le vină în ajutor magazinelor partenere, astfel încât aceștia să recruteze oameni mai buni, alături de care să dezvolte parteneriate pe termen lung. 

„Dincolo de numele magazinelor și ale locurilor de muncă se află oameni, și vrem să îi facem cunoscuți, pentru că le suntem recunoscători pentru toată munca depusă.

Am început să culegem testimoniale și povești din rândul lor, și avem în plan multe alte inițiative venite în sprijinul angajaților și al chiriașilor. Platforma este în primul rând vocea lor”. 

Reprezentanții Veranda Mall spun că au în plan implementarea unui sistem de beneficii intern prin care să le ofere angajaților, dincolo de discounturi, și oportunități de dezvoltare profesională. Aceștia iau în calcul chiar organizarea unui târg de joburi în interiorul mall-ului, precum și lansarea unui program de dezvoltare a competențelor digitale în parteneriat cu ECDL, pentru angajații din retail, acesta urmând să devină accesibil acestora prin intermediul platformei Job’Or.

„Ne dorim să venim în sprijinul comunității din care facem parte și nu numai, să creștem zona Obor în continuare, iar cu ajutorul acestor inițiative să ajungem și mai aproape de oameni. Pandemia a accelerat digitalizarea afacerilor, și cu toate că pare puțin ireal ceea ce spun, România se află la coada clasamentului european în ceea ce privește competențele digitale, chiar și în rândul tinerilor.

Competențele digitale înseamnă ceva mai mult decât deschiderea unui calculator, operarea unui soft de gestiune sau interacțiunea cu platformele digitale, iar stăpânirea lor poate oferi un avantaj competitiv pe piața forței de muncă”, a mai spus Maria.  

Platforma Job’Or este unul din demersurile campaniei de comunicare Lifestyle de Obor, în cadrul căruia mall-ul a lansat în primăvara anului 2020 un filtru de Instagram prin care îndemna românii să sărbătorească 1 Mai în mod responsabil, cat și prima colecție de haine a unui Mall, inspirată chiar de cartierul Obor.

Cei care își doresc să lucreze în retail pot intra pe Job’Or pentru mai multe surse de informare și pot descărca gratuit Ghidul angajării în retail  pentru a afla care sunt rolurile disponibile în retail, cum se pot pregăti pentru interviuri, ce așteptări au angajatorii și ce pot face pentru o relație profesională de durată.



Citeste si