WatchShop.ro sărbătorește 11 ani de existență cu o campanie de reduceri

WatchShop.ro aniversează, în luna septembrie, 11 ani de la lansare, cu cea mai mare campanie de reduceri de până acum la brandurile de top. Peste 3.000 mii de ceasuri, dintre care peste 1.000 de la branduri premium, precum Tissot și Garmin, sunt incluse în campania aniversară.

Ținând cont de interesul actual al clienților, determinat și de schimbarea stilului lor de viață, în contextul restricțiilor de socializarea și de distanțare din ultimele luni, WatchShop.ro a inclus o selecție unică în campania aniversară „11 ani de WatchShop.ro”.

Clienții pot cumpăra în perioada 7 – 20 septembrie modele premium, de la branduri ca Tissot, Garmin, Ingersoll, la cele mai mici prețuri listate până acum pe shop-ul online și în showroom-ul WatchShop.ro deschis în București, în Strada Morilor Nr. 42. Reducerile pentru ceasurile de top ajung până la 30% în campanie, în timp ce, în mod obișnuit, nu depășesc 10%-15%.

WatchShop.ro include în această campanie și cea mai extinsă ofertă de branduri distribuite exclusiv. În prezent, WatchShop.ro are exclusivitate pentru distribuția brandurilor Ingersoll, Accurist, Sekonda, William S. Până la finalul anului, mărcile exclusive vor genera vânzări de circa 30% din cifra de afaceri totală a WatchShop.ro.

„Lunile de vară au trasat pentru WatchShop.ro mai multe tendințe pe care, prin selecția de produse și ofertele noastre, ne propunem să le consolidăm în această toamnă. Pentru prima dată, bugetul mediu de achiziție a unui ceas a depășit 500 de lei, în principal, datorită interesului crescut pentru brandurile de top și modelele smart. Tissot, Garmin și Ingersoll sunt brandurile pentru care am observat cel mai mare interes pe perioada verii.

Au crescut vânzările de ceasuri fashion pentru femei, odată cu atragerea unei noi categorii de public pe WatchShop.ro. În luna aprilie, spre exemplu, când magazinele fizice au fost închise, 60% dintre clienții noștri din shop-ul online au fost la prima achiziție, iar pe timpul verii, foarte mulți au revenit online pentru alte cumpărături”, spune Cătălin Florea, CEO WatchShop.ro.

Ceasurile smart au avut o creștere semnificativă în ultimele luni, când clienții au continuat să prioritizeze un stil de viață sănătos și activ, indiferent de context, motiv pentru care au avut nevoie de accesorii care să le monitorizeze activitățile fizice. De asemenea, lansarea noilor modele de ceasuri cu încărcare solară de la Garmin a menținut interesul clienților pentru această categorie. În această perioadă, cel mai căutat model a fost un smartwatch din colecția Fenix 6 Pro Solar Carbon Gray Titanium



Citeste si