Webinar Commerce School of the Future: Performance Marketing de pandemie

Proiectul de educație pentru comerț de calitate și vânzări mai bune, Commerce School of the Future, continuă cu un al treilea webinar despre performance marketing și cum să te promovezi în această perioadă cu magazinul tău. Poți să urmărești discuția și mai jos.

Invitații celui de-al treilea webinar din seria Commerce School of the Future vor fi Cristi Movilă (Country Manager VTEX), Cătălin Macovei (Managing Partner Moloso), Rareș Bănescu (Owner Retargeting.biz).

Vom discuta despre cum pot magazinele mici, medii și mari să dezvolte campanii de marketing în această perioadă pentru a putea ajunge la clienți și pentru a trece peste perioada complicată. Unele magazine care activau doar în mediul offline s-au mutat pe internet, iar multe magazine online au trebuit să regândească mesajele, campaniile și canalele pe care să activeze.

Webinarul va fi organizat MIERCURI, 22 APRILIE, de la ora 17.00 pe aplicația Zoom, dar și pe pagina de Facebook start-up.ro, acolo unde așteptăm întrebări în direct.

Te poți înscrie pentru a primi reminder la acest link.

În partea de jos a articolului am pus și un formular de întrebări pentru ca specialiștii invitați să răspundă punctual și la întrebările voastre.

Formularul poate fi accesat și direct aici.

Agenda webinarului:
  • Introducere invitați
  • Rezumat de pandemie - care sunt datele de până acum observate de fiecare speaker, în industria sa și modificări generale observate în ultimele săptămâni
  • Moloso & Retargeting: domeniile cu creștere, domeniile cu scădere pentru clienți și strategii aplicate pentru ambele variante
  • Bugetele de marketing în pandemie: există tendința de reducere de costuri mai ales din marketing. Sfaturi de succes pentru investiții în marketing
  • Performance marketing: strategii de succes în pandemie și modalități de comunicare - ce comunici ca magazin online către clienți
  • Canale de marketing cu impact în momentul de față. Unde investești, unde reduci bugete în momentul acesta?
  • Automatizări de campanii: probleme specifice în momentul de față
  • Comunicare de tip „brand awareness" sau "conversie"?
  • Campanii No Go: ce comunici și ce nu comunici? De ce să te ferești în campanii la nivel de mesaje?
  • Strategii pentru magazine online de produse „neesențiale" în momentul de față - ce comunici și cum te adaptezi la nivel de marketing
  • Q&A cu publicul care urmărește sau răspunsuri la întrebările din formularul de mai jos. 


  • Citeste si