ZebraPay devine SelfPay. Planurile companiei în România

Furnizorul de servicii de plată ZebraPay face un proces de rebranding și devine SelfPay, după ce a investit 350.000 de euro în acest proces.

SelfPay a înregistrat o cifră de afaceri de 66,3 milioane de lei, o creștere de peste 25% față de anul anterior, informează wall-street.ro.

În anul 2017, compania a procesat plăți în valoare de 653,3 milioane lei, înregistrând o creștere de 33% față de anul precedent. Numărul de tranzacții procesate anul trecut a crescut cu 19%, de la 6,3 milioane în 2016, la 7,5 milioane în 2017. Clasate pe categorii, 46% dintre plățile procesate în 2017 au fost către plata facturilor, 11% către emoney, 32% către prepaid telecom și 6% către viniete.

În ceea ce privește profitul companiei realizat la nivelul anului 2017, Adrian Badea precizează că este cel mult la nivelul anului 2016 (41.840 de euro), când compania a reușit să treacă pe profit după 5 ani consecutivi de pierderi.

Pentru anul 2018, reprezentantul companiei estimează o creștere de 80% a sumelor procesate și un avans al cifrei de afaceri de 70% față de 2017.

Rețeaua SelfPay cuprinde 3.000 de stații de plată, amplasate în peste 750 de localități din țară. Compania pune la dispoziția clienților mai mult de 100 servicii, printre care se numără plăți facturi, rovinietă, rate credit, plăți întreținere, reîncărcare eletronică, plăți online, e-money, donații, bilete de tren și bilete la spectacole.

 

 

 

 

 

 

 

 



Citeste si