Zoltan Vardy, Launch Code | Speaker How to Web | „Vânzările nu sunt despre manipulare, ci despre a ajuta oamenii"

Zoltan Vardy este autorul cărții „The Launch Code”, care a devenit o sursă de referință pentru fondatorii care vor să-și crească vânzările prin metodologii dovedite și unul dintre cei mai apreciați specialiști de vânzări B2B. El va fi speaker la How to Web Conference pe 1-2 octombrie și a fost invitatul podcastului LaunchPod pentru a explica mai multe despre traseul produselor.

Zoltan Vardy are peste 30 de ani de experiență și a realizat tranzacții de peste 2 miliarde de dolari. A coordonat zona de venituri la NBC Universal și a scris The Launch Code. Pe parcursul carierei a aflat că cei mai mulți fondatori nu vând bine pentru că nu au o abordare sistematică. Astfel, asta l-a inspirat să creeze structuri de vânzări complexe și metodologii care să ajute fondatorii de startup-uri.

Metodologia The Launch Code a ajutat peste 200 de fondatori din 26 de țări. Despre asta el va discuta pe larg la How to Web Conference pe 1-2 octombrie, la Face Club, în București.

„Vânzările nu sunt despre manipulare, ci despre a ajuta oamenii să-și rezolve problemele.”, spune Zoltan Vardy în timpul discuției cu Mircea Serediuc din cadrul podcastului LaunchPod.

De asemenea, el adaugă că oamenii nu cumpără caracteristici ale unui produs, ci beneficii. Iar pentru startup-urile care au un model de business B2B spune că „Problemele relevante în vânzările enterprise trebuie să reducă costurile sau să crească veniturile; restul sunt nice-to-have.”

Cum poți urmări activitatea Launch România? Ce poți afla din discuția cu Zoltan Vardy, speaker la How to Web?

Poți urmări discuția cu Zoltan Vardy, dacă ești interesat/ă de cum să lansezi produse digitale direct în podcastul de mai sus. Sau poți urmări discuția pe capitole, după cum poți să le găsești mai jos. 

00:35 – Cum să vinzi fără să manipulezi oameni 

03:17 – Schimbare de atitudine: vânzări ca serviciu, nu presiune 

05:25 – Nu începe cu un produs, începe cu o problemeă 

06:55 – Studiu de caz: când construiești un produs înainte de a ști problema 

09:07 – Asumpții și iterații - cum să găsești Product Market Fit 

11:21 – Cum funcționează metodologia The Launch 

13:11 – Ce înseamnă că o problemă merită rezolvată 

14:28 – „Am nevoie de asta” sau ”Ar fi drăguț să am asta” când identificăm probleme 

16:21 – De ce startup-urile trebuie să vândă ceva urgent ca să trăiască

18:50 – Studiu de caz: aplicația care salvează copacii din orașe 

20:58 – Mindsetul dee corporație versus cel de startup 

24:12 – Cum să construiești încredere în vânzări enterprise chiar dacă ești mic

29:19 – Puterea unui campion intern 

31:33 – Când nu e produsul destul de bun pentru a fi lansat 

43:08 – De ce să te concentrezi pe nișe 

45:20 – Concentrarea duce la tracține 

46:05 – Ce l-a inspirat pe Zoltan să scrie The Launch Code 

50:01 – Cei trei piloni ai The Launch Code explicați 



Citeste si