Fashion Days începe campania de reduceri de Black Friday 2019 miercuri dimineață, pe data de 13 noiembrie, iar estimarea reprezentanților retailerului este că vor fi achiziționate 330.000 de produse cu prețuri reduse. Deși nu au precizat ora exactă la care va începe Black Friday 2019 la Fashion Days, oficialii retailerului spun că ”dimineața, pe la 8-9, campania va fi deja activă”.

”Black Friday pica miercuri în acest an. La Fashion Days reducerile încep miercuri dimineață, pe 13 noiembrie. Ne-am gândit că e mai important să livrăm produsele mai devreme decât să păstrăm numele. Vrem să livrăm peste 120.000 de produse curierilor până joi seara”, a precizat Robert Berza, managerul Fashion Days. Planul său este ca până duminică seara să fie 200.000 de produse livrate curierilor.

Black Friday 2019 la Fashion Days - comenzi plătite cu cardul

Acesta precizează faptul că 85% din stoc va fi la cel mai bun preț din an. ”Estimăm undeva la 175 de milioane de lei valoarea stocului pus la vânzare”, afirmă reprezentatul Fashion Days.

De exemplu, Fashion Days va vinde în campania de Black Friday 2019 geci de iarnă la 129,99 lei, bocanci de la 139,99 lei, ceasuri de la 249,99 lei.

30% din comenzi vor fi plătite cu cardul este estimarea Fashion Days pentru Black Friday 2019. Totodată, accesul pentru comenzile primite prin easybox va fi doar pentru clienții care aleg să plătească cu cardul. Totodată există și posibilitatea de a opta pentru rate fără dobândă între 6 și 12 luni.

Black Friday 2019 LIVE: Sfaturi, reduceri și oferte, informații

”Black Friday are o creștere susținută. Deși vorbim despre prețuri de Black Friday, clienții vorbesc despre value for money. Oamenii se concetrează pe un raport calitate – preț. Pot să plătescă mai mult pentru un produs de calitate. Oamenii prefer să cumpere tot mai mult produse premium. Este un lucru care se vede tot mai mult în regiunea noastră (Polonia, Rusia)”, afirmă Berza.

Black Friday 2019 la Fashion Days - bugetul cumpărătorilor

La noi, 90% dintre oameni știu despre Black Friday, evenimentul este matur, este cunoscut, este de părere managerul Fashion Days.

”Ce vedem noi? Bugetul de Black Friday al unui cumpărător este puțin sub 2000 de lei, 54% dintre români intenționază să cumpere. Estimarea noastră este că în 2019 vor fi circa 370.000 de comenzi pe toată piața de fashion online în săptămâna de Black Friday. Piața crește pentru că sunt mai mulți jucători în online, ca AboutYou. Față de anul trecut de Black Friday, numărul comenzilor ar crește cu 21%”, mai spune Robert Berza.

Oficialul retailerului spune că bugetul de marketing pentru campania de Black Friday 2019 la Fashion Days este de 2,8 milioane de lei. ”Credem că vom convinge 120.000 de clienți să comande. Credem căm vor fi 3,3 milioane de vizite, că vom fi peste 70% venituri prin aplicație, și că 55% dintre vizite vor fi doar prin aplicație”.

Berza este convins că Fashion Days va avea o valoare de 63 de milioane de lei la vânzări doar în cele 3 zile de campanie de Black Friday.

”Am avut o grămadă de scenarii în urma cărora ne-am hotărât să lansăm campania de Black Friday 2019 miercuri dimineață. Iar unul dintre ele ține și de alegeri. Piața încă nu vorbește de Black Friday încă, lumea e concentrată pe alegeri. Între miercuri dimineață și miercuri seară, diferența este de 40.000 de comenzi scoase din depozit. Ne-am dus până unde lumea începe să vorbească despre Black Friday și contează câte produse reușim să scoatem din deposit. Împărțim depozitul cu eMAG, iar vineri este plin acolo. Riscul între investiția de marketing și numărul de colete pe care putem să-l livrăm duce spre miercuri dimineață”, explică el logica din spatele lansării campaniei de Black Friday 2019 la Fashion Days în data de 13 noiembrie.

Fashion Days Black Friday 2019 - comenzi prin aplicație

Era de așteptat ca cel mai amplu Black Friday din istoria Fashion Days să ofere un stoc pe măsură. Clienții vor putea alege de Black Friday 2019 la Fashion Days dintre nu mai puțin de 1,5 milioane de produse de încălțăminte, îmbrăcăminte și accesorii, însumând cea mai mare valoare de stoc din an, de 175 de milioane de lei.

Peste 3,3 milioane de vizite sunt așteptate pe parcursul întregului eveniment, cu peste 70% din valoarea comenzilor estimată a fi plasată din aplicația Fashion Days, procent în continuă creștere de la an la an. Numărul de aplicații Fashion Days, instalate în perioada Black Friday pe telefoanele mobile, va ajunge la 600.000.

”Black Friday este o adevărată vânătoare pentru cele mai bune oferte; de aceea vrem să le oferim clienților destinația perfectă pentru cele mai bune dealuri, atât din punct de vedere al gamei de produse, dar și al discounturilor si prețurilor. Am negociat o gamă largă de produse unice, special pentru acest eveniment, astfel că 85% din valoarea stocului va avea cele mai bune prețuri din an. Românii caută produse premium și, în aceste zile, tot mai mulți dintre ei și le pot permite datorită discounturilor pe care le oferim”, continuă Robert Berza.

Black Friday 2019 Fashion Days: branduri cu cele mai mari discounturi

Nike (până la -50%), UGG (până la -40%), Trespass (până la -80%), New Balance (până la -50%), Columbia (până la -60%), Liu Jo (până la -60%), Guess (până la -50%), Love Moschino (până la -65%), Michael Kors (până la -40%), Pepe Jeans London (până la -60%), Napapijri (până la -80%), Fossil (până la -60%), Levi’s (până la -60%), Puma (până la -60%), Timberland (până la -65%), dar și branduri aflate la prima apariție în Black Friday: s.Oliver, Marc Jacobs, GAP, Replay.

Ghidul Fashion Days Black Friday

Cel mai mare eveniment de sale al anului la Fashion Days înseamnă și un număr de accesări al platformei pe măsură. De aceea, clienții sunt încurajați să își reamintească cei mai importanți pași din ghidul pentru un Black Friday cât mai reușit:

  • Alegerea opțiunile potrivite de livrare: Oficii Poștale, curier sau easybox.
  • Completarea wishlistului, pentru a pune cât mai rapid produsele în coș
  • Descărcarea aplicației și activarea notificărilor, pentru a afla startul și a fi la curent cu noutățile
  • Salvarea datelor cardului și plata online, pentru finalizarea comenzii în timp record. Dacă aleg Mastercard, clienții pot câștiga unul dintre cele 40 de vouchere în valoare de 1000 de lei fiecare.

Fashion Days Black Friday 2019 - prețuri începând de la:

Geci de iarnă - de la 129.99 lei

Bocanci - de la 139.99 lei

Ceasuri - de la 259.99 lei

Iată și câteva dintre cele mai bune dealuri de Black Friday:

Rochie cu imprimeu floral Ted Baker - 47% 469.99 RON de la 879,99 RON

Set de ceas și brățară Michael Kors - 58% 669.99 RON de la 1,599.99 RON

Rucsac Love Moschino - 62% 379.99 RON de la 1,019.99 RON

Pantofi sport Fila Disruptor - 50% 289.99 RON de la 579.99 RON

Geacă GUESS JEANS - 54% 549.99 RON de la 1199.99 RON

Pantofi sport de piele Nike - 41% 369.99 RON de la 629,99 RON

Bluză sport Levi's - 53% 189.99 RON de la 399.99 RON

Pantofi sport de piele Gant - 49% 319.99 RON de la 629.99 RON

Ceas minimalist Fossil - 55% 259.99 RON de la 579,99 RON

Ghete U.S. Polo Assn - 69% 149.99 RON de la 489.99 RON

Geacă impermeabilă Trespass - 75% 459.99 RON de la 1839.99 RON

Ghete impermeabile Columbia - 52% 399.99 RON de la 829.99 RON

Cizme din piele întoarsă UGG - 51% 589.99 RON de la 1149.99 RON