Multe companii colectează și păstrează date despre clienții lor în scopuri diferite: pentru a-și îmbunătăți strategia de marketing sau pentru a le vinde către terți pentru profit. Dar așa cum am văzut în ultimele săptămâni de la Facebook, aceste practici nu sunt întotdeauna etice.

Iar dacă aspectul etic nu este un motiv suficient de puternic, amenzile usturătoare pe care le impune GDPR ar putea fi, pentru că pot ajunge la 20 de milioane de euro. Prin urmare, indiferent dacă aveți o companie mare sau un startup cu doi angajați, trebuie să vă familiarizați cu aceste schimbări. O modalitate potrivită pentru asta este să începeți cu un curs online de certificare GDPR.

Pachetul GDPR Certification Course: Lifetime Access oferă utilizatorilor acces la un curs de 45 de minute din care vor afla mai multe informații despre noul regulament GDPR și cum să se conformeze normelor acestuia. Veți învăța totul despre ce trebuie să faceți pentru a rămâne în conformitate cu regulamentul.

Asta presupune o înțelegere mai aprofundată cu privire la complexitatea și cerințele la care trebuie să răspundă companiile pentru a continua să facă afaceri în cadrul Uniunii Eropene sau în zona SEE și normele cu privire la procesarea și gestionarea datelor cu caracter personal ale clienților în conformitate cu GDPR.