„La sfârșitul a trei luni de muncă investite în dezvoltare, testare și financiar, o sumă de ordinul zecilor de mii de euro, acum putem oferi clienților noștri o nouă opțiune de dezvoltare a business-ului lor, prin acces la Vivre, retailer-ul online de mobilă și decorațiuni cu probabil cea mai rapidă ascensiune. Am aplicat know-how-ul pe care deja l-am cultivat, prin integrarea anterioară a altor platforme majore de comerț electronic, și urmărim aceleași obiective: simplitate și automatizare eficientă, pentru a lăsa mai mult timp clienților noștri să se ocupe de creșterea sănătoasă a business-ului”, a declarat Ciprian Cazacu, cofondator easySales.

easySales țintește 500.000 de oferte listate pe Vivre Marketplace și 10.000 de comenzi lunare, în 2021, precum și atragerea a peste 100 de comercianți pe platformă, în al doilea semestru al anului.

easySales este o platformă B2B și un start-up în creștere rapidă, lansat în aprilie 2019. Platforma a devenit populară prin serviciile cloud care conectează jucătorii din comerțul electronic cu toate sistemele externe, în doar câteva minute.

„Parteneriatul cu easySales vine într-un moment oportun pentru noi, mai exact la puțin peste un an de la lansarea Vivre Marketplace. Suntem în plină expansiune și, în 2021, ne propunem să consolidăm acest model de business în toate țările în care existăm deja. În prezent, comercianții care aleg Vivre Marketplace au acces la peste 6 milioane de vizitatori lunar, așadar îi sprijinim nu doar în creșterea vânzărilor, ci și în creșterea notorietății și credibilității afacerilor lor. De asemenea, printre avantajele competitive pe care le punem la dispoziție se numără accesul direct la toate comenzile plasate de clienți, precum și posibilitatea verificării tuturor informațiilor în timp real. Toată tehnologia este dezvoltată intern, iar acest lucru ne oferă posibilitatea să implementăm soluții pentru comercianții noștri de fiecare dată când este nevoie, într-un timp extrem de scurt”, a declarat Andrei Stănescu, Chief Commercial Officer Vivre.

În prezent, Vivre Marketplace are 1.000 de comercianți în platformă și este disponibil în România, Bulgaria, Grecia, Croația, Slovacia, Slovenia, Cehia, Ungaria și Polonia.

„În momentul de față, avem aproximativ 25.000 oferte deja conectate la platforma Vivre. Procesul de listare este mult mai eficient și mai simplu prin easySales și va contribui la ținta Vivre pentru acest an de a extinde catalogul de produse, pe anumite categorii. Practic, easySales aduce o eficientizare cu până la 80% a activității de eCommerce, prin fluxurile de lucru sincronizate”, adaugă Cazacu.

Vivre Marketplace include, în prezent, peste 500.000 de produse unice. În 2021, categoriile de produse ce vor fi dezvoltate cel mai mult sunt articolele DYI, jucăriile, zonele de hobby, art & craft, electronice și IT.

Ca dezvoltările tehnice, Vivre va crește, în continuare, componenta de augumented reality, dar și serviciile pentru casă, precum cele de design interior.

easySales include deja, în portofoliu, platforme precum eMag, Cel, Elefant, Okazii, Dealwise și TeamDeals. Până în 2022, compania vizează și integrarea cu Amazon, Ebay și Allegro.

Clienții din portofoliu au listat un număr de peste 3,5 milioane produse pe diferite platforme marketplace, au generat 670.000 facturi și 710.000 documente de livrare în mod automatizat și au tradus 160.000 documentații de produse. Valoarea totală a comenzilor procesate prin easySales este de aproximativ 137 milioane euro.