„Suntem de 12 ani pe o piaţă extrem de competitivă și am ajuns la acea maturitate care ne dă încredere să accesăm piețe noi și să adăugăm servicii adiacente produselor din ofertă. Astfel, am inclus în portofoliul noastru 10 tipuri de servicii IT, cu precădere în zona de mentenanţă, care au ca scop rezolvarea unora dintre cele mai uzuale nevoi ale clienţilor”, spune Mihai Pătraşcu, CEO evoMAG.

Serviciile lansate vizează zona de asamblare de produse (standard şi premium), montări de componente, instalare de software, actualizări, diagnosticare de probleme de funcţionare ale echipamentelor, testare de produse, clonare HDD/SSD, curăţare laptop/desktop etc. Preţurile serviciilor pornesc de la 29 de lei şi ajung la 99 de lei, în funcţie de tip şi complexitate.

Oficialii companiei vizează ca până la finalul acestui an vânzările către segmentul de business să ajungă la 35 - 40% din vânzările totale estimate la 25 de milioane de euro. „Am oferit anul trecut clienţilor noştri posibilitatea de a opta pentru livrare rapidă. Am constatat că 80% dintre comezile livrate în una sau în trei ore aparţineau companiilor care mai cumpăraseră în trecut produse de la evoMAG. Astfel, am decis să investim mai mult în segmentul de business, oferind noi facilităţi, precum: termen de plată şi limită de credit, oferte dedicate, consultanţă, servicii de finanţare, prioritate în soluţionarea situaţiilor de service, livrare gratuită indiferent de valoarea comenzii, garanţie extinsă pentru produsele achiziţionate, înlocuirea produselor defecte pe perioada reparaţiei acestora”, spune Mihai Pătraşcu, CEO evoMAG.

Suntem de 12 ani pe o piaţă extrem de competitivă și am ajuns la acea maturitate care ne dă încredere să accesăm piețe noi și să adăugăm servicii adiacente produselor din ofertă. Astfel, am inclus în portofoliul noastru 10 tipuri de servicii IT, cu precădere în zona de mentenanţă, care au ca scop rezolvarea unora dintre cele mai uzuale nevoi ale clienţilor

Cât priveşte comportamentul de consum, de regulă, nevoile companiilor vizează produse premium şi întotdeauna de ultimă generaţie, iar valoarea medie a coşului de cumpărături este de aproximativ 1.000 de lei, cu 50% mai mare în comparaţie cu cea a utilizatorilor individuali.