Momentan, serviciul Pro al platformei fondate în Israel în 2010 pune la dispoziție doar 4 categorii de servicii (traduceri și editare texte, grafică și design, digital marketing, video și animații), iar freelancerii care sunt prezenți, deja, pe Fiverr și doresc să fie acreditați pentru serviciul Pro trebuie să treacă printr-o serie de verificări necesare pentru a vedea dacă îndeplinesc criteriile unui upgrade.

Se pare că nu va exista un cost suplimentar pentru cei care vor cumpăra serviciile de pe platforma Pro, decizia Fiverr fiind doar de a evidenția care sunt cei mai buni freelanceri care își vând serviciile. De exemplu, în secțiunea de Fun, niște tipi din Africa puteau fi convinși extrem de ușor să se filmeze în timp ce țin în brațe o coală de hârtie cu orice fel de mesaj (chiar și celebrul YouTuber Peidiepie i-a convins să danseze cu un mesaj ofensator).

În plus, cei de la Fiverr au achiziționat Veed.me, un marketplace pentru producții video, cu sediul în San Francisco. Fondat în 2013, Veed.me vine în ajutorul unor companii precum Facebook, Google sau Slack, care au nevoie de oameni de producție video pentru demo-uri sau reclame.

În 7 ani, Fiverr a reușit să strângă finanțări totale în valoare de peste 110 milioane de dolari.