Pentru anul în curs, grupul Coffee 2 Go România estimează o cifră de afaceri de 1,3 milioane de euro și deschiderea a încă cinci unități, majoritatea de tip mini cafenea Inside. Din totalul cifrei de afaceri, jumătate provine din vânzările înregistrate de locațiile administrate în regim de franciză.

Franciza Coffee 2 Go - cele mai consumate produse

Cele mai consumate produse au fost cafeaua latte și cappuccino, care s-au vândut în proporție de 75% în sezonul rece, și frappe-ul, produsul vedetă Coffee 2 Go, consumat în sezonul cald de mai mult de jumătate dintre clienți.

Începând cu anul trecut, Coffee 2 Go promovează arta contemporană românească pe paharele și în locațiile sale, iar design-ul interior al noilor locații este inpirat din natură, prin coloristica și materialele folosite.

Inovații pentru cafeaua la purtător

Coffee 2 Go a introdus la începutul verii în premieră pe piață din România un nou ambalaj inovator prin design-ul și utilitatea lui, destinat transportului cu ușurință a unui singur pahar de cafea la pachet. Design-ul ambalajului este înregistrat la OSIM, fiind al doilea model brevetat de către Coffee 2 Go, după modelul industrial al kiosk-ului în formă de pahar de cafea lansat la începutul afacerii.

Pe lângă cafeaua care are la bază mixul de Arabica și Robusta, realizat de furnizorul Casei Regale, Mihai Florescu, în 2018, lanțul Coffee 2 Go va oferi clienților săi alternativa unei cafele de origine provenind din locuri exotice precum Tanzania, Kilimanjarto sau Santos. Până la sfârșitul anului, Coffee 2 Go va utila toate unitățile cu râșnițe speciale, destinate exclusiv cafelei de origine singulară.