UPDATE:

Într-un comunicat oficial, dat publicității la nivel local, cei de la Glovo au confirmat investiția primită, în valoare de 115 milioane de euro, și faptul că va angaja 100 ingineri în următoarea perioadă.

”Suntem mai mult decât bucuroși de această investiție majoră care ne va ajută să creștem rapid în următoarea etapă a business-ului”, a declarat Oscar Pierre, CRO și co-fondator Glovo. ”Prioritatea mea în acest moment este să investesc în extinderea echipei de tech și să continuăm optimizarea platformei pentru a oferi cele mai bune servicii pentru cei trei piloni principali ai companiei: livratorii, utilizatorii și magazinele partenere, pentru a ne poziționa ca primă alegere în materie de aplicație de delivery”, a mai precizat acesta.

Lansarea în 6 țări și 20 de orașe din întreaga lume în doar 3 luni demonstrează prioritatea Glovo de a-și consolida business-ul la nivel interațional, cu accent de dezvoltare în America Latină și zona EMEA (Europa, Orientul Mijlociu și Africa).

Fondat în Barcelona în ianuarie 2015, Glovo a revoluționat modul în care oamenii din mediul urban pot avea acces la lucrurile pe care și le doresc, oferindu-le oportunitatea de a comanda orice, oricând și oriunde în perimetrul orașului în care se află.

La nivel global, aplicația are peste 1 milion de utilizatori și 5.600 de parteneri. În Spania, serviciul este disponibil în zonele urbane în peste 21 de orașe, printre care Barcelona, Madrid, Valencia, Zaragoza și Sevilia. Glovo operează și în capitalele principale ale Europei și EMEA, precum Roma, Paris, Istanbul sau Casablanca și în 9 țări din America Latină, precum Brazilia, Argentina sau Panama. Glovo activează în acest moment în peste 61 de orașe din 17 țări din întreaga lume și urmărește expansiunea în noi orașe în următoarea perioadă.

---

La sfârșitul lunii mai, startup-ul Glovo își anunța intrarea pe piața din România cu o aplicație care-ți livrează orice. Glovo, un startup din Barcelona care livrează orice cu ajutorul mașinilor, scuterelor sau bicicletelor, este principalul concurent pentru Uber Eats. Pe start-up.ro puteți să urmăriți și un interviu cu Victor Răcariu (Country Manager Glovo).

Până acum, Glovo a primit în total, peste 37 de milioane de dolari, iar acum și-a asigurat încă o investiție, în valoare de 115 milioane de euro, pentru dezvoltarea internațională a afacerii, informează eu-startups.com. În runda de investiții Seria C, Glovo a primit bani de la companii internaționale precum Rakuten, Seaya și Cathay, precum și de la investitori care au finanțat și runda precendentă, cum ar fi AmRest, cel mai mare operator de restaurante din Europa Centrală, și fondurile europene Idinvest Partners și GR Capital.

Această finanțare va ajuta startup-ul să investească în optimizarea platformei și resursele sale tehnologice, pentru a îmbunătăți serviciile pentru toți cei implicați în procesul de livrare - șoferi, utilizatori și magazine asociate. De asemenea, Glovo urmează să-și mărească echipa tech, angajând peste 100 de ingineri în următoarele luni.

Glovo angajează în București

De altfel, Glovo face angajări și pentru sediul din București. Potrivit anunțurilor publicate pe pagina sa, Glovo își caută Junior Finance Administrator, care va raporta directorului de finanțe și echipei de operațiuni de la sediul central din Barcelona. De asemenea, au posturi vacante pentru un Fleet Coordinator și un Glover Specialist, ambii urmând să îndeplinească sarcini din sfera resurselor umane.

Investiția de 115 milioane de euro transformă Glovo în startup-ul spaniol care a primit cea mai mare investiție în 2018, dar și într-unul dintre cele mai bine finanțate startup-uri din Europa.