HelloFlow vrea să revoluționeze onboarding-ul clienților și verificarea identității. Platforma sa este una no-code și se integrează cu servicii de autentificare pentru fiecare piață.

„Cu ajutorul platformei noastre poți să ai un proces de onboarding al clienților în doar o singură zi. Poți să-ți lansezi astfel de serviciile într-o piață străină în doar 10 minute”, a declarat Mikkel Skarnager, cofondator și CEO al HelloFlow.

Piața aceasta, cea prin care clienții își pot face un cont la bancă în mod digital, e una foarte reglmenetată și în continuă creștere. Conform datelor de pe piață, piața e de 1 miliard de dolari. De asemenea, 45% din clienți abandonează crearea unui cont dacă experiența cu aplicația sau site-ul e una negativă. Dacă instituțiile bancare investesc însă în digitalizare, reduc costuri operaționale cu 80-90%. Cele mai cunoscute soluții internaționale sunt Onfido sau Dow Jones, dar acestea sunt destul de scumpe. Alternativa e dezvoltarea unei soluții proprii, dar e la fel de complicat să faci asta.

Cofondatorul HelloFlow, danezul Mikkel Skarnager a condus procesul de onboarding și de identificare a verificării clienților (KYC) la banca daneză Saxo Bank. Acest lucru l-a inspirat să lanseze startup-ul.

Înainte de Saxo Bank, Mikkel a lucrat pentru a crea serviciul de autentificare NemID pentru Nets Group, la fel ca și cofondatorul său, românul Ciprian Florescu, ce are rolul de CTO în HelloFlow. Startup-ul a fost fondat în 2020.

Ciprian Florescu a terminat Computer Science la Universitatea „Alexandru Ioan Cuza” din Iași în 2015 și a terminat un master în același domeniu la Universitatea din Copenhaga. Ulterior a lucrat la Nets Group.