HUAWEI a înregistrat, în această perioadă, venituri de 454 miliarde CNY, cu o creștere de 13,1% față de anul trecut, și o marjă de profit net de 9,2%. Cele trei unități de business ale companiei – Huawei Carrier Business, Huawei Enterprise și Huawei Consumer Business Group – au obținut venituri în valoare de 159,6 miliarde CNY, 36,3 miliarde CNY, respectiv 255,8 miliarde CNY.

Pe măsură ce țările din întreaga lume se confruntă cu provocările din această perioadă privind situația globală, tehnologiile informației și comunicațiilor (TIC) au devenit esențiale pentru combaterea virusului și pentru redresarea economică. HUAWEI și-a reiterat angajamentul de a colabora cu operatorii și partenerii din industrie pentru a menține operațiuni de rețea stabile, pentru a accelera transformarea digitală și pentru a sprijini eforturile de izolare a focarelor locale și redeschidere a economiilor locale.

Datorită mediului extern complex, colaborarea deschisă și încrederea în valorile globale sunt mai importante ca niciodată. HUAWEI a promis să își îndeplinească în continuare obligațiile față de clienți și furnizori și să contribuie la dezvoltarea tehnologică și a economiei digitale globale, indiferent de provocări.