Fondat în 2015, Knotch este o platformă independentă de digital content intelligence. În esență, Knotch oferă date în timp real pentru branduri pentru a analiza conținutul acestora. Astfel, companiile pot să-și crească prezența online și să fie mai influente.

Fondurile obținute în cea mai recentă rundă de finanțare vor fi folosite pentru extinderea platformei în America de Nord, dar și pentru extinderea la nivel internațional.

Runda de finanțare în valoare de 20 de milioane de dolari a fost condusă de New Enterprise Associates. Firma s-a alăturat investitorilor deja existenți în startup.

După cum spuneam, Knotch a fost lansat în urmă cu 4 ani cu misiunea de a le oferi oamenilor de marketing rapoarte în timp real din zona de media. Platforma le permite brandurilor să măsoare și să optimizeze conținutul digital pe baza unor date, ca de exemplu, audiență și comportament, engagement și conversie.

”Acum câțiva ani Knotch a fost lansat cu scopul de le oferi oamenilor de marketing o soluție care să le ofere date transparente și să-i ajută să înțeleagă impactul pe care îl are conținutul pe care îl creează din punct de vedere emoțional, comportamental, demografic și al business-ului. În ultimii ani am dezvoltat și scalat suita noastră de produse astfel că am ajuns să ne integrăm produsul pentru a satisface toate cerințele marketerilor”, a declarat într-un comunicat de presă Anda Gânscă, fondatorul Knotch.

În 2016, Knotch a primit o finanțare series A în valoare de 10 milioane de dolari.