Noua gamă de produse fresh “de Azi“ conține 14 produse și este disponibilă deja în marile lanțurile de magazine (Auchan, Carrefour, Cora, Kaufland, Lagardere, Metro, Profi, Real). Gama cuprinde cinci tipuri de supă cremă de legume, șase variante de smoothie-uri și trei sucuri fresh.

”Am vrut să aducem o inovație la raftul de mâncare fresh, iar ideea ambalajelor de sticlă a venit firesc. Când am dezvoltat gama de supe, am avut în minte consumatorul modern care dorește să mănânce sănătos, dar are nevoie de soluții simple și accesibile. ”De Azi” este prima marcă națională de supă cremă la borcan din sticlă, un ambalaj foarte practic, pretabil pentru a fi încălzit la cuptorul cu microunde, dar care apoi poate fi reutilizat”, spune Celina Condorovici, director de marketing al Prefera Foods.

Supele cremă marca ”de Azi” sunt produse din mazăre, linte, roșii, broccoli sau hribi și au rețete certificate de European Vegetarian Union cu ștampila vegană V-Label. Astfel, se adresează nu doar publicului larg, ci și persoanelor vegetariene sau vegane.

Planurile de extindere vizează includerea acestor supe și în canale alternative de vânzări, cum ar fi automatele de vânzări și benzinării. Compania are în vedere crearea unui ambalaj, tot din sticlă, dar mult mai potrivit acestei modalități de comercializare.

”În ultimii ani, din ce în ce mai mulți românii consumă smoothie-uri, cumpărate sau preparate acasă. Aceste băuturi produse din sucuri și piureuri de fructe sunt atât de sățioase încât pot înlocui cu succes o masă, pot fi un mic dejun ideal sau un desert sănătos. Prin lansarea “de Azi”, Prefera Foods vine în întâmpinarea dorințelor consumatorilor cu produse sănătoase, cât mai naturale”, spune Celina Condorovici, director de marketing.

Smoothie-urile ”de Azi” sunt 100% naturale, reprezintă o combinație de gust exotic în culori vii, grupate în jurul unui element definitoriu, marcat chiar pe eticheta produselor (Zen, Tonic, Exotic, Voios, Vibrant și Vivant), păstrând totodată proprietățile nutriționale ale fructelor. Gama mai cuprinde și trei tipuri de sucuri fresh, fără concentrat, fără apă sau zahăr adăugate, produse din portocale, grepfrut sau ananas.

”În gama de smoothie, am introdus mixuri inovatoare de fructe exotice, în culori vii, vibrante și care sunt recunoscute pentru beneficiile lor asupra sănătății, cum ar fi graviola, acai, mango, fructul dragonului. Am făcut multe degustări cu consumatorii, iar rețetele câștigătoare au fost transformate în smoothie-uri fresh. Am ales ambalajele de sticlă, cu etichetă transparentă, pentru a le oferi consumatorilor ocazia de a vedea culoarea și consistența produselor “de Azi”. Nu de puține ori, alegem alimentele și produsele alimentare de la raft și în funcție de culoare, de felul în care arată și ne fac poftă. Produsele noastre se adresează consumatorilor informați și exigenți care își doresc hrană curată și la îndemână, dar care să le ofere ceva în plus, un plus de încredere și gust bun”, Celina Condorovici, director de marketing.

Compania estimează că, până la finalul acestui an, gama ”de Azi” va ajunge la 10% din totalul vânzărilor Prefera Foods. Anul trecut, compania a avut o cifră de afaceri de aproximativ 12,3 milioane de euro. Prefera Foods are o tradiție de 10 ani și este cotată, în prezent, drept unul dintre cei mai mari jucători de pe piața conservelor, având fabrică de producție în județul Alba.

În 2017, antreprenorul Raul Ciurtin a preluat pachetul majoritar și, tot atunci, compania a trecut printr-un amplu proces de restructurare și modernizare a portofoliului, ce a coincis și cu relansarea pe piață a mărcii premium, ”Capricii și Delicii”. În această gamă sunt pateuri de ficat, paste vegetale din semințe de floarea-soarelui, zacuscă, ciorbe și mâncăruri gătite.

Totodată, portofoliul Prefera Foods a fost extins, tot în 2017, prin preluarea fabricii Salconserv din Mediaș.