Anunțul a fost făcut chiar de echipă pe pagina de Facebook a Homefresh:

”Acum 2 ani și 2 luni, am început Homefresh. Am început cu multă pasiune și entuziasm, cu dorința de a readuce gătitul în casele voastre. De a oferi o soluție celor ocupați care își doresc să gătească o masă sănătoasă și gustoasă în puținul timp pe care îl au. Am oferit un produs în care am crezut și credem în continuare, iar feedbackul vostru extraordinar ne-a dat forța să mergem mai departe chiar și atunci când drumul a fost presărat cu obstacole. Am început însă și cu inima strânsă, conștienți fiind că e un business mai riscant decât altele, iar după cei 2 ani și 2 luni, datele ne arată, într-adevăr, că suntem înainte de vreme pe piață. Astfel că cea mai bună decizie pe care o putem lua în această situație este de a ne opri la timp. O decizie corectă, dar grea și antipatică pentru că face ca luna aceasta să fie ultima lună împreună cu voi, iar meniul actual să fie ultimul meniu de savurat. A fost o călătorie extraordinară și suntem mai mult decât recunoscători pentru ea și pentru voi. Vă mulțumim că sunteți și că ne-ați oferit atâta încredere și bucurie!”.

Homefresh se închide din luna decembrie

Astfel, începând cu luna decembrie, startup-ul își va înceta activitatea. 29 noiembrie va fi ultima zi în care vor mai livra preparatele prin care oamenii pot să-și facă singuri mâncarea, acasă.

În ianuarie, Homefresh a primit o investiție de 250.000 de dolari din partea unui grup de investitori privați.

Homefresh - investiție de 250.000 dolari în 2019

”Anul 2019 începe promițător pentru Homefresh, odată cu atragerea a peste 250.000 USD în “smart-money” din partea unui grup de investitori privați, condus de Irina Anghel-Enescu. Aportul lor financiar vine cu o vastă experiență în domenii strategice, relevante activității noastre. Ne-am asumat o misiune în care credem: reinventarea gătitului acasă. Și în puțin peste un an de la lansare am reușit să câștigăm încrederea și sprijinul unor oameni care înțeleg importanța acestei misiuni și vor să ne ajute să o îndeplinim cu succes”, se arăta la acel moment în comunicatul publicat pe site.

După ce fondatorii declarau în acel moment că intenționează să ajungă în Cluj-Napoca în următoarele luni și în București din vară, pe site-ul companiei s-a anunțat că Homefresh devine disponibil și în Cluj-Napoca, din 15 aprilie, extinderea planificată oprindu-se acolo.

Homefresh este un startup din Timișoara fondat în urmă cu doi ani de Ștefan Szakal, Oana Pîslaru și Ovidiu Bejan. Acesta le permite utilizatorilor să pregătească ușor și rapid diverse feluri de mâncare - după ce faci comandă pe site, compania îți trimite un coș cu ingredientele necesare preparatului ales și rețeta pas-cu-pas, iar tu trebuie doar să urmezi instrucțiunile.

Puteți citi pe start-up.ro un articol pe larg despre Homefresh.ro, afacerea cu mâncare lansată de o echipă de IT-iști.

După un an de activitate, Homefresh reușise să se stabilizeze operațional în Timișoara, creșterea fiind de 1.800% de la an la an, cu clienți care reveneau în proporție de 80%, cu măcar două comenzi în fiecare lună.