Puțini supraviețuiesc suficient de mult pentru a intra în viața noastră și în obiceiurile zilnice de procrastinatoare la fel de mult ca Facebook, Instagram, Snapchat sau Twitter. Prin urmare, orice apariție nouă este privită cu scepticism.

Ceea ce duce la eșec este și faptul că fiecare al doilea site propune funcționalități împrumutate de la rețelele sociale existente. Atunci, cum se face că aplicația Vero a devenit brusc extrem de populară, mai ales în rândul celor din generația millennials?

A fost creată de miliardarul libanez Ayman Hariri și lansată în 2015, dar fluxul de utilizatori a apărut abia acum, când a și urcat în topul aplicațiilor gratuite de pe App Store.

Vero este o combinație între Facebook și Instagram. De la primul a luat sistemul de recomandări pentru conținut, iar de la al doilea o interfață de newsfeed similară.

De asemenea, rețeaua socială oferă utilizatorilor posibilitatea de a controla pe deplin ceea ce distribuie, conținutul fiind împărțit în patru categorii: prieteni apropiați, prieteni, cunoscuți și oricine. Există posibilitatea de a bloca și de a permite accesul follow-erilor pentru un anumit conținut. În plus, aplicația afișează postările din feed în ordinea cronologică, așa că nu vor putea fi făcute manipulări în afișarea acestora.

Ceea ce face ca Vero să fie diferită este faptul că nu există publicitate. Totuși, pe pagina principală va fi un spațiu special pentru produse care pot fi cumpărate. Astfel, banii vor veni din vânzarea spațiului de publicitate respectiv.

Compania spune că aplicația va rămâne gratuită la înregistrare pentru primii un milion de utilizatori, dar nu se știe încă dacă va rămâne gratuită pentru totdeauna sau cât va costa înregistrarea după ce va depăși milionul.

Aplicația are versiuni compatibile cu iOS și Android.