Sessions e un startup fondat de Radu Negulescu, în trecut fondator al Trencadis, care a dezvoltat o unealtă ce unește apelurile video, uneltele de colaborare pe documente, inteligența artificială. Practic, un mix de Zoom, Google Drive și Miro. Ei s-au lansat cu o investiție seed de 4,5 milioane de euro și la finalul anului trecut au avut o rundă intermediară de 3 milioane de euro.

Acum situația pentru Sessions e complicată, iar Radu Negulescu a decis să fie transparent cu situația pe Linkedin.

"Avem 4 săptămâni întârzieri la salarii, 10.000 de dolari cash și 1 milion de dolari datorii. În ultimele 16 luni piața a înnebunit. Din cauzaa presiunii am pierdut un cofondator, CTO-ul și alți oameni importanți", spune Radu Negulescu.

El menționează că piața de investiții europeană este confuză și “stricată". De asemenea, "eram să dispărem întâmplător anul trecut".

El anunță pe Linkedin că drumul Sessions nu se încheie, ci urmează o serie de măsuri destinate transformării companiei. "Din acest moment nu construim doar o companie, construim o revoluție. Vom împărtăși fiecare triumf, fiecare obstacol, fiecare etapă din acest drum prin Iad. Veți vedea numerele noastre, provocările și dorința de victorie", scrie el.

Ce urmează pentru Sessions?

  • Conform lui Radu Negulescu vor lansa o campanie de crowdfunding pe WeFunder săptămâna viitoare
  • Vor lansa oferte specială pe viață pentru noi utilizatori. Anul trecut astfel de oferte au adus 2 milioane de dolari în câteva săptămâni
  • Expansiune globală în India și Brazilia
  • Se vor muta din București la Palo Alto în Silicon Valley, pentru că "ecosistemul european este confuz și moare. E fără sens și greu să construiești aici. Silicon Valley construiește viitorul".
  • Execuție și continuitate operațională
  • Transformarea într-o mașină de produs conținut care să dezvolte acest drum

Până acum, în Sessions a fost investită suma de nouă milioane de euro: 4,5 milioane de euro de către fondatorul Radu Negulescu și 4,5 milioane de euro printr-o rundă atrasă în februarie 2022 de la fondurile EarlyBird, LAUNCHub și Stride. De asemenea, ulterior a venit o rundă de 3 milioane de euro cu investitori anteriori și o parte pe SeedBlink.

Prima versiune Sessions a fost lansată în februarie 2021, iar în iulie 2021 a obținut titlul de “Produsul zilei” și “Produsul săptămânii” pe Product Hunt, un site care prezintă zilnic produse și servicii noi din domeniul tehnologiei.

Tot în 2021, Sessions a obținut titlul de “Produsul anului” (Golden Kitty Award) în categoria “Work from Anywhere”, aceasta fiind cea mai importantă distincție oferita de Product Hunt. De asemenea, în 2022 s-a clasat pe locul a doilea în categoria “Software as a Service”.

La finalul anului trecut Sessions avea peste 35.000 de utilizatori la nivel global și a generat vânzări de două milioane de euro în ultimele șase luni din 2023.