Knotch, startup fondat de antreprenoarea Anda Gânscă, a primit o investiție de tip Series A de 10 milioane de dolari. Knotch oferă date în timp real pentru branduri pentru a analiza conținutul acestora. Astfel, companiile pot să-și crească prezența online și să fie mai influente.

knotch

Cei 10 milioane de dolari au fost investiți de mulți dintre cei care au finanțat deja Knotch, după cum spune Anda Gânscă într-un interviu pentru publicația AlleyWatch.

"Knotch e cea mai bună platformă de real-time intelligence pentru digital marketing. Knotch Intelligence Suite pentru Brands le permite marketerilor să compare în timp real munca lor cu cea a altor specialiști", a spus Anda Gânscă.

Knotch e un startup care a făcut mișcarea surprinzătoare, momentan, în Statele Unite, de a se muta de la San Francisco la New York. Mutarea s-a făcut în momentul când Knotch a luat-o pe drumul analizelor conținutului oferit de marketeri. Majoritatea companiilor și clienților erau la New York, așa că Knotch s-a dus după aceștia.

Despre produsele oferite de Knotch, puteți afla într-un video mai jos.

The Intelligence Suite for Brands by Knotch from Anda Gansca on Vimeo.

Knotch a început sub forma unei rețele sociale, dacă putem să-i zicem așa. Oamenii opinau și ofereau feedback pe diverse teme. Încet, încet, acea direcția s-a disipat și au rămas uneletele de business la dispoziția brandurilor mari. Despre ce era la momentul respectiv, acum trei ani, am scris pe blogul adevarul.ro.