Parteneriatul cu GoMag va permite tuturor comercianților online de pe platformă să introducă serviciul Mokka în magazinele lor fără să fie nevoie de costuri adiționale.

Parteneriatul Revo Technologies cu GoMag are obiective clare: „În primul an de colaborare ne dorim să semnăm peste 500 de parteneriate cu retaileri care operează pe platforma GoMag și să oferim serviciul Mokka unui număr cât mai mare de clienți online din România”, spune Alexandru Balaci, CEO Revo Tehnologies România.

„Poate cea mai vocală obiecție în calea cumpărăturilor este legată de investiția financiară. Așa că, pentru magazinele online care vând cu GoMag, oferim o nouă oportunitate de a veni în întâmpinarea obiecțiilor la cumpărare, printr-o metodă de plată alternativă și la îndemână. Integrarea Mokka în platformă este disponibilă pentru toți comercianții din portofoliul nostru, indiferent de abonamentul ales. Tot ce rămâne de făcut este să o folosească și să își anunțe clienții despre această opțiune”, spune Cosmin Dărăban, CEO GoMag.

Revo Technologies este prima companie fintech care introduce serviciul Buy Now, Pay Later („Cumperi acum, plătești mai târziu”) în România și operează în acest moment cu comercianți precum MobExpert, Lensa, Noriel, CCC și mulți alții.

Despre Mokka am povestit aici pe start-up.ro în momentul lansării lor în România.

Sistemul Buy Now, Pay Later cunoaște o creștere rapidă în toată lumea. Acest serviciu este popular în special în rândul Generației Z și Millennials, pentru că permite clienților să achiziționeze bunuri acum și să plătească pentru ele prin rate simple, convenabile. Revo este cel mai important jucător BNPL, care operează pe multiple piețe din Europa Centrală și de Est, cu mai mult de 9 milioane de clienți înregistrați și prezent în peste 7.500 de magazine.

Cercetări recente de piață comandate de Revo Technologies și realizate de Agenția de cercetare iSense Solutions confirmă faptul că 46% dintre clienții chestionați cunosc serviciul „Cumperi acum, plătești mai târziu” și un procent similar este interesat să folosească o astfel de soluție de finanțare la comercianții favoriți.

Datele furnizate de acest sondaj evidențiază că 55% dintre clienți au intenție de achiziție prin obținerea unei finanțări, iar viteza de aprobare este importantă pentru 41% și foarte importantă pentru 45% dintre ei. Metodele cele mai rapide de plată a ratelor, prin utilizarea telefonului sau computerului sunt preferate de 43%, respectiv 33% dintre clienții care au participat la sondajul efectuat de iSense Solutions pentru Revo Technologies.

România este a treia țară în care Revo se extinde, fintech-ul operând deja în Polonia și Rusia, piețe unde are peste 4,5 milioane de clienți înregistrați.