H2B integrează complet camerele, ofertele, tarifele, extra serviciile și disponibilitățile și facilitează rezervările agentiilor de turism către unitățile de cazare. Prin integrarea cu sistemele de tip Channel Manager sau Property Mangement folosite de unitățile de cazare din România, se asigură tarife și disponibilității în timp real.

La conducerea diviziei, a fost cooptată Gabriela Florea, fost director general al Hotelcon, unul dintre cei mai importanți wholesaleri (sistem de rezervări hoteliere destinat agențiilor de turism) B2B din România, manager cu peste 16 ani experiență anterioară în turism. Gabriela Florea s-a alăturat echipei TravelFuse în luna februarie și va conduce, pentru început, o echipă cu 5 oameni în subordine.

”A fost un pas firesc pentru mine să preiau conducerea unui sistem integrat cum este H2B și sper ca într-o perioadă cât mai scurtă de timp să creștem numărul unităților de cazare care lucrează cu agențiile de turism, în condițiile în care estimările noastre sunt că unitățile de cazare lucrează cu aproximativ 5% din agențiile de turism în mod direct și vice versa fiind de asemenea valabilă. Ne propunem să schimbăm acest lucru, să oferim acces la mult mai multe oferte și astfel să dezvoltăm piața de turism din România”, spune Gabriela Florea, CEO al platformei H2B. ”Am interacționat cu peste 700 de agenții din România și am reușit să înțeleg nevoile lor și produsul care lipsește de pe piață, corelat cu cererile primite de la turiști. H2B este o provocare și mă bucur că m-am alăturat echipei”, completează aceasta.

Platforma H2B se adresează celor peste 2000 de agenții de turism din România. Agențiile beneficiază de o soluție B2B, un webservice și integrare automată pentru agențiile care folosesc platforma TravelFuse.

În primele 3 luni de la lansare, pe platformă s-au înscris peste 150 de unități de cazare din România, respectiv peste 40 de agenții de turism. Până la finalul anului se estimează integrarea a peste 1.000 de unități de cazare și peste 400 de agenții de turism, cifrele dublându-se pentru anul 2023. În ceea ce privește volumul de rezervări, sunt estimate aproximativ 6.000 rezervari, cu o valoare de peste 1 milion de euro în 2022, respectiv 14.000 de rezervări și 2.5 milioane de euro în 2023.

”Deschidem drumul către mai multe rezervări într-un timp foarte scurt și ajutăm agențiile de turism să economisească timp în procesul de ofertare si rezervare. Mai mult, crestem vizibilitatea ofertelor unităților de cazare ce pot fi văzute de aprox. 100.000 de potențiali turiști lunar. Toate acestea se realizeaza fără costuri de instalare. Practic, simplificăm modul de colaborare intre agențiile de turism și unitățile de cazare”, spune George Cioceanu, managing partner al TravelFuse.

TravelFuse este o companie de software cu peste 15 ani de experiență. Din 2015, expertiza s-a mutat exclusiv pe domeniul turismului.

TravelFuse oferă soluții software de ofertare și rezervare, integrari directe cu majoritatea B2B-urilor turoperatorilor romani precum si furnizori internationali. Platforma TravelFuse este folosită cu succes de mai mult de 140 de agenții de turism din România, parteneri precum Alo Hotels, BiBi Vacanta, EXIMTUR, Go Travel, Happy Tour, Holiday Office, Laguna Tour, Oltextur, Romanian Adventures si Wens.