Acesta va conduce divizia Growth Unit a companiei, care are rolul de a testa și valida piețe și abordări noi în business pentru 2Performant și se va implica în identificarea oportunităților de creștere ale companiei prin raportare la realitățile tehnologice și la schimbările alerte din domeniul digital.

În luna aprilie a anului trecut, 2Performant a anunțat organizarea companiei în două Business Units: Growth Unit și 2Performant România și Bulgaria, divizie condusă de Country Managerul Raluca Negrea.

Cristian Iosub are o experiență de peste 17 ani în marketing digital, marketing afiliat și e-commerce și a ajutat la creșterea și maturizarea mai multor companii din diverse domenii, prin implementarea unor strategii clare de dezvoltare. A coordonat operațiunile platformei Profitshare - al doilea jucător pe piața de afiliere din țara noastră, parte din grupul eMAG - în România și Bulgaria, fiind direct implicat în identificarea potențialului de creștere a activității în regiune și în colaborarea cu advertiseri internaționali. Și-a consolidat experiența semnificativă în management și proiecte de internaționalizare prin colaborarea cu Retargeting Biz ca Partnership Manager, poziție ce a presupus consolidarea relației cu companiile partenere din țară și străinătate, dar și prin implicarea în deschiderea și adaptarea platformei CourierManager, o soluție software dedicată companiilor de curierat, pentru noi piețe din Asia și Europa, în calitate de Growth Manager.

Backgroundul tehnic și pregătirea de specialitate în cibersecuritate, alături de o constantă pasiune pentru a învăța lucruri noi i-au permis lui Cristian să fie mereu la curent cu noile tehnologii și să fie un early adopter strategic pentru companiile cu care lucrează. A coordonat echipe întregi în domeniul marketingului afiliat, influencer marketing și e-commerce și este o prezență constantă la evenimentele de reper ale industriei de e-commerce din România și din Sud-Estul Europei.

„Cristian Iosub este un profesionist cu o experiență vastă în afiliere și cu o înțelegere foarte bună a domeniului atât din punct de vedere tehnic, cât și al business-ului, ceea ce se întâlnește rar pe piața pe care activăm. În plus, practica sa pe piețele internaționale este un atu care se va face simțit în proiectele de extindere pe care le avem. Mă bucur că echipei 2Performant i s-a alăturat un specialist alături de care vom continua să consolidăm viziunea companiei noastre, aceea de democratizare prin tehnologie”, spune Dorin Boerescu, CEO și acționar majoritar 2Performant.

„Marketingul afiliat se află pe un trend ascendent și va crește în segmentul e-commerce în următorii ani, alături de social commerce. 2Performant este o companie cu un produs matur și validat, consolidată pe piața locală de marketing afiliat. Este un pas firesc să se extindă pe noi piețe și să dezvolte produse bazate pe tehnologie, într-o lume tot mai digitală. Pornesc la drum alături de echipa 2Performant pentru a descoperi noi oportunități de creștere și pentru a identifica împreună cele mai bune resurse pentru implementarea acestora în regiune”, spune Cristian Iosub, Growth Manager 2Performant.

Anul trecut compania a demarat importante proiecte de internaționalizare prin tehnologie și de consolidare a poziției de jucător pe piața internațională, planuri susținute și prin capitalul atras în urma operațiunii de majorare derulate pe Bursa de Valori București. Ca parte din strategia sa de a realiza integrări cu parteneri internaționali, 2Performant a încheiat un parteneriat cu rețeaua internațională de afiliere Admitad, prezentă pe piețele din Europa, Asia și America de Sud. Prin acest parteneriat, 2Performant are acces la toate cele 2.000 de programe de afiliere ale Admitad, la nivel global. În 2021, 35 de noi programe de afiliere au fost lansate în 2Performant.com, printre care: AliExpress, Zaful, Hawes & Curtis UK sau Lacoste Ungaria, Cehia, Polonia, Slovacia.

Compania va continua să lanseze în platforma sa și alte programe ale unor branduri mari din e-commerce-ul global. Astfel de integrări cu alte rețele care au în portofoliul lor clienți mari și foarte mari, dintr-o mulțime de piețe, reprezintă o strategie eficientă pentru extinderea unei companii de tehnologie, așa cum este 2Performant, care în acest fel poate deveni un jucător internațional în afiliere.