Factory Bootcamp este un eveniment de două zile dedicat antrenamentului intens al antreprenorilor la început de drum care vor să-și finanțeze afacerea. Te poți înscrie pentru ediția din 17-18 mai acum.

Prinde ultimele locuri disponibile la Factory Bootcamp pentr 17-18 mai. Înscrie-te gratuit aici.

Sabin Gîlceavă este consilier în negociere, având o experiență de 30 de ani în domeniu. În 2009, a fondat Leverage - companie de consultanță care ajută clienții săi să negocieze mai ușor contrate mai profitabile. De câțiva ani se implică activ ca Business Angel în dezvoltarea start-up-urilor românești din domeniul tehnologiei, fiind membru în board-ul TechAngels.

Cine este Sabin Gîlceavă?

  • peste 30 de ani experiență în vânzări și negociere
  • peste 30 ani de experiență în training
  • 11 ani de certificare Huthwaite Internațional pentru SPIN® Selling Skills și Negotiation Skills
  • certficat Eagle’s Flight – unul dintre cei mai mari dezvoltatori de training-uri bazate pe experiential learning
  • susține sesiuni, simulări și role-plays sub licența Program on Negotiation – programul etalon de negociere dezvoltat de Harvard Law School, MIT și Tufts University
  • absolvent ”Negotiation and Leadership – Dealing with difficult people and problems”, susținut în cadrul Harvard Law School (Program on Negotiation)
  • a dezvoltat și a susținut programe de training și consultanță pentru companii precum: ING, Carrefour, Egger, eJobs, Mega Image, Orange România, Pepsi, Philips Romania, Petrom, UPC, Telekom, Vodafone, RCS&RDS, Hoya Lens Romania
  • autor al e-bookului ”WIN-WIN Is Not Fifty-Fifty: Leverage Your Business Negotiations”

Rezervă un loc la Factory Bootcamp aici. Ultimele locuri disponibile.

Sfaturi de vânzări de la Sabin Gîlceavă

  1. Singurul care poate valida ideea de afaceri este clientul. Nu construi produsul sau serviciul bazat pe presupunerile tale sau ale prietenilor. Grăbește-te să validezi ideea cu clienții care sunt dispuși să plătească pentru problema pe care o acoperi. Ulterior, poți rafina produsul sau serviciul.
  2. Construiește un model de business care să integreze produsul sau serviciul vândut clienților cu tot lanțul format din parteneri, furnizori și echipă de care ai nevoie.
  3. Planifică și bugetează noul business. Apoi, înjumătățește veniturile așteptate, fără a tăia din cheltuieli. Apoi, mai fă încă o dată acest exercițiu. Niciun plan nu supraviețuiește întâlnirii cu piața. Un business care este sustenabil cu un sfert din veniturile previzionate, are șanse să reziste mai mult și să devină profitabil.

Ce poți învăța de la Sabin Gîlceavă?

  • cum să te pregătești și organizezi pentru negociere
  • cum să ajungi la rezultate sigure în negociere
  • cum te confrunți cu o negociere foarte tensionată, cu miză ridicată
  • tehnici de persuasiune și abilitățile necesare pentru a înțelege nevoile celuilalt
  • soluții prin care poți ajunge la o vânzare de succes