Roxana Cristea, Lending Tribe Lead, ING Bank România: „În medie, clienții noștri accesează în jur de 5.000 de credite de nevoi personale pe lună în ING Home’Bank, iar cca. 2 din 10 români accesează un credit de nevoi personale prin ING. Fiecare funcționalitate pe care alegem să o dezvoltăm în Home’Bank aduce clientului instrumentele de care are nevoie să își administreze banii simplu, singur, investind timp doar pentru lucrurile importante pentru el, nu și pentru drumuri la bancă. Închiderea creditului de nevoi personale online este încă un pas în această direcție, către un client și mai independent, și mai în control asupra propriilor finanțe.”

Procesul de rambursare și închidere durează câteva minute, poate fi făcut de pe orice dispozitiv, laptop, desktop sau smartphone, și îi scutește pe clienți de timpul și efortul de a se deplasa până la un punct de lucru fizic, în rețeaua ING Office. Pașii pe care clienții trebuie să îi parcurgă în ING Home’Bank:

  1. Să acceseze opțiunea de închidere credit de nevoi personale din meniul Portofoliu –> Meniu Credite –> Credit de nevoi personale –> Mai multe –> Închide creditul.
  2. Să parcurgă informațiile privind suma necesară pentru rambursarea totală a creditului și să Continue.
  3. Să verifice componența sumei totale de rambursat, contul din care urmează să fie transferați banii, precum și Termenii și Condițiile pentru încheierea creditului.
  4. Să accepte Termenii și Condițiile și să Continue.
  5. După ce reverifică rezumatul, să valideze tranzacția și să Continue.

După parcurgerea acestor pași, clienților li se va afișa un ecran de confirmare în aplicație. În scurt timp, aceștia vor primi și un e-mail cu un document PDF care confirmă închiderea creditului de nevoi personale și informații privind asigurarea atașată creditului.