Potrivit lui Radu Savopol, co-fondatorul rețelei, decizia introducerii noi game de produse, cu un gramaj mai mare, a fost luată în urma cererilor venite din partea consumatorilor.
“Am avut nenumărate mesaje de-a lungul ultimului an primite pe rețelele de socializare și uneori chiar pe mailul oficial al companiei, cu privire la dorința de a putea cumpăra diverse produse ce nu se regăseau în meniul 5 to go. Clienți noștri și-au dorit și ne-au sugerat să introducem preparate noi cum ar fi sandvișuri cu ingrediente premium, smoothie-uri naturale sau pahare mai mari pentru cafea. Așa a luat naștere și Mr. Big, cel mai nou personaj 5 to go. Practic el va raspunde dorinței clienților de a avea varianta de băutură mare, cu un gramaj dublu decât cel normal“, afirmă Radu Savopol co-fondator 5 to go.
Toate celelalte produse din meniu original nu au suferit și nu vor suferi nicio modificare de preț sau rețetă.
![](https://start-up.ro/img/contents/5_to_go-10.jpg)
Mr. Big, paharul de 16 oz (500 de ml), va fi utilizat pentru a dubla băutura favorită, astfel paharul poate fi folosit pentru a achiziționa un dublu cappuccino, dublu ciocolată caldă, dublu chai latte.
Noua gamă de produse cuprinde smoothie-uri naturale, paharul dublu, de 16 oz (Mr. Big), sandwichuri cu ingrediente premium (prosciutto, somon) și sucurile organice însă lista este deschisă, în continuare analizându-se cerințele venite de-a lungul timpului din par-tea clienților.
“Ne intereșează să oferim produse, de o calitate excelentă, la un preț accesibil. Verificăm permanent situația producătorilor autohtoni din piața. Ne interesează să oferim clienților noștri produse autentic românești, pe cât posibil. Avem game de produse hand-crafted, cu ingrediente naturale sau organice cum este noua gamă de ceaiuri reci lansată de curând în cadrul noii game de produse 5 to go + (PLUS). Acolo unde nu am reușit, cum este cazul cafelei, soft-drinks sau energizantelor, unde România nu are expertiza tradițională, am apelat la branduri internaționale, cunoscute în randul tuturor clienților”, mai spune Radu Savopol.
Rețeaua de cafenele 5 to go are în acest moment 67 de locații în București și în țară și un trafic de 14.000 de clienți pe zi. Lanțul românesc a încheiat anul 2016 cu o cifră de afaceri de 1,2 milioane de euro.