Conceput ca un administrator complet al afacerii, AiAll este dezvoltat pe o platforma xRM furnizată de dezvoltatorul german CAS Software AG, cu functionalitati complexe de administrare afacere care se pot defini ca o echipă de colaboratori virtuali care ştiu, fac, verifică şi raportează tot ceea ce este important pentru micile afaceri.

“Micii antreprenori români se pot concentra, de acum, pe activitățile esențiale dezvoltării propriilor afaceri, pentru că noi preluăm rutina administrării unei activităţi economice simple. Fie că vorbim despre conformare fiscală sau evidență contabila, control fluxuri de lucru sau control evoluție activitate economică, platforma digitală AiAll simplifica, standardizeaza, digitalizează si apoi automatizează fluxurile de lucru, cu rezultatul unei economii de până la 95% din timpul alocat de un antreprenor acestor sarcini”, declară Gheorghe Şandru, fondator al SPE Digital.

Componentele de Inteligență Artificială asitată sau autonomă, care dau viață automatizărilor si formularelor inteligente, înlocuiesc cu succes, pentru orice afacere mică, un contabil, jurist, consultant fiscal, manager de vânzări, manager financiar, manager de proiect sau asistent. Iar impactul se traduce prin economii semnificative de timp alocat și costuri angajate în fiecare afacere.

“Suntem conștienți de schimbarea pe care o implică digitalizarea, ca impact, pregătire și resurse necesare chiar și pentru o afacere mare, cu posibilități. Tocmai de aceea, nu privim digitalizarea ca un scop în sine - AiAll este doar este un mijloc prin care oferim antreprenorilor un mediu digitalizat, pentru a-și crește afacerile. Astfel, am construit o platformă digitală unică, stabilă și ușor de folosit, pentru care am dezvoltat 10 modele standard de fluxuri de lucru, care acoperă integral nevoile de administrare a afacerilor mici, în peste 90% din cazuri”, adaugă Șandru.

Prețul de pornire pentru soluția AiAll este de 30 de Euro pe lună, fără TVA, iar pachetul de bază include functionalitatile de planificare, monitorizare status, verificare a conformității, suport și documentare, evidență completă, raportare completă și control al riscurilor fiscale, oferite ca servicii de suport pentru administrarea completă a unei afaceri mici sau foarte mici.

In functie de gradul de complexitate operațională și fiscală a fiecărei afaceri, se stabileste costul pachetului de bază la care, în timp, se pot adăuga mai multe componente de automatizare, ușor personalizabile specificului fiecărui business.

Platforma care furnizează conformare legală în plan societar, contabil, fiscal și nu numai, este unica opțiune din piața locală ce garantează calitatea execuției și acoperă integral, prin contract, riscul de neconformitate fiscal. Astfel, AiAll planifică fiscal operațiunile de derulat, verifică trimestrial şi certifică conformitatea fiscală a operațiunilor derulate și acordă asistență pe perioada controalelor fiscale.