Prin această campanie, IT Genetics pune la dispoziția fiecărui producător local interesat setul „Produs în România”, o soluție de etichetare gratuita prin care aceștia își pot diferenția produsele pentru a beneficia de vizibilitate sporită în rafturile retailerilor.

Campania “Produs în România” reprezintă dorința manifestată de IT Genetics de a contracara efectele negative generate de pandemia COVID-19 dar și de a accelera vizibilitatea în piață a produselor românești.

Producătorii interesați se pot înscrie în campanie accesând pagina de internet dedicată, disponibilă pe site-ul IT Genetics, urmând să primească pachetul gratuit format din etichete și bandă adezivă personalizate.

“Cu setul “Produs în România” ne dorim să oferim o soluție eficientă de semnalizare a produselor românești, astfel încât acestea să beneficieze de atenție, fără a împovăra bugetul producătorilor locali cu cheltuieli suplimentare. Ne dorim ca, în timp, acești producători să devină clienți și parteneri de afaceri ai IT Genetics, contribuind astfel împreună la dezvoltarea mediului de afaceri local.” a declarat Liviu Sima, co-fondator al IT Genetics.

Companie de tehnologie cu capital integral românesc, IT Genetics este principalul furnizor local de soluții de identificare bazate pe etichete, coduri de bare și radio-frecventă (RFID).

Cu peste 13 ani de expertiză în integrarea de soluții și furnizarea de sisteme hardware & software pentru Retail, HoReCa, Logistică, Producție, Farma și alte industrii, IT Genetics și-a extins prezența pe piața internațională în două țări: Ungaria - 2018, urmată de Bulgaria - 2019.