- 6 Decembrie 2019
1 an de George: Cum s-a schimbat comportamentul clienților BCR
Cu această ocazie, Banca Comercială Română a anunțat că peste 700.000 de clienți folosesc serviciile George.
”Prin George, BCR este, în prezent, singura bancă complet digitală din România, care poate oferi servicii 100% online, de la deschiderea de cont curent, card dedicat, gestionarea & managementul cardurilor, până la servicii complexe, cum ar credit online, depozite online, cont de economii online sau asset management”, spun reprezentanții companiei.
Comportamentul clienților BCR s-a schimbat odată cu trecerea la George. Astfel, numărul clienților care accesează serviciile digitale BCR a crescut cu 60% în ultimul an, iar clienții folosesc cu 20% mai mult tranzacțiile digitale prin George.
De asemenea, numărul de produse vândute digital a crescut cu 76%. În prezent, 10% dintre produsele bancare de retail vândute de către BCR se întâmplă în ecosistemul digital.
Mai mult, numărul clienților care folosesc George prin tehnologia Mobile banking aproape s-a dublat, ajungând la 80% din totalul clienților care îl folosesc pe George. ”Acești clienti accesează, în medie, de 20 de ori George pe lună, de două ori mai mult decât se întâmpla înainte de lansare”.
George s-a transformat mult de la lansare. În ultimul an, George a primit nu mai puțin de 84 de funcționalități, 51 pe mobil, 33 pe web. Dintre cele mai importante se numără: deschiderea de cont 100% online, George Pay - plata cu telefonul mobil cu sisteme Android, Apple Pay – cu Apple Pay in-app provisioning solution (înrolarea cardurilor prin George).