1 aprilie pentru branduri - ce glume fac Ikea, Google sau Purcari

1 aprilie, cunoscută și ca Ziua Păcălelilor, provoacă brandurile să fie creative și să încearcă să lanseze campanii care mai de care mai interesante. Iată o parte din lucrurile realizate astăzi.

Brandurile se înghesuie de câțiva ani să-și păcălească clienții măcar pentru câteva minute. Google, Apple, IKEA sunt branduri cunoscute pentru că lansează în fiecare an câte o glumă de 1 aprilie. În România, companiile au preluat această modă. Noi la start-up.ro nu o vom prelua, că nu ne place, dar am zis să vă ajutăm să vă amuzați astăzi cu o listă cu cele mai interesante. 

Dacă vreți să vedeți o listă centralizată, cei de la agenția Standout o realizează pe pagina lor de Facebook (vezi embed mai jos). Și dacă vreți să vedeți câteva selecții de-ale noastre, dați un scroll mai jos pentru câteva video-uri selectate. 

Producătorul moldovean de vinuri Purcari spune că lansează o etichetă digitală, ca un ecran de smartphone pe o sticlă de vin. 

Ikea anunță lansarea liniei aeriene Flikea. 

Qatar Airways publică pe Instagram o imagine cu linia aeriană care are avioane cu un singur loc. 

Google, așa cum face în fiecare an, face un efort considerabil de 1 aprilie. Anul acesta e vorba de Google Gnome. 

 



Citeste si