20 de motive pentru care o afacere eșuează

Dintr-o mie de startup-uri, probabil 50 vor reuși. După o perioadă, din acestea 50, doar 25 vor exista. Așa că gândește-te bine dacă are sens să-ți îndeplinești visul tău de a face o aplicație sau vrei să faci altceva între timp. Motivele pentru care un startup eșuează sunt diverse.

CB Insights a realizat o analiză pe 156 de eșecuri ale startup-urilor și a tras niște concluzii privind motivele pentru care acestea nu au reușit. De multe ori nu e vorba de ghinion, ci de motive obiective pe care nu le-ai luat în considerare sau care te-au surprins. Poate fi lipsa de finanțare, dar până atunci trebuie să te gândești de ce nu ai reușit să iei bani. Poate nu ai o piață bună sau poate potențialul tău de creștere e prea mic.

Lance Surety Bonds, citat de “Forbes”, a realizat o infografie cu principalele 20 de motive pentru care un startup eșuează. Noi îți recomandăm să citești cu atenție, ba chiar să printezi infografia pentru a verifica din când în când dacă faci lucrurile bine.

Nu uita, chiar și dacă ratezi, poți să o iei de la capăt.

Photo by Kev Seto on Unsplash



Citeste si