Cinci motive pentru care să te înscrii la 200 Seconds of Fame, sesiunea de pitching din cadrul ICEE Fest

Dacă ai un startup, îți recomandăm să te înscrii la 200 Seconds of Fame, sesiunea de pitching din cadrul ICEE Fest powered by start-up.ro.

Data limită pentru înscriere este 1 iunie și ne poți trimite datele tale la adresa de mail 200@start-up.roStartup-urile care vor să se înscrie trebuie să fi trecut de faza de idee, să aibă măcar un MVP demonstrabil și să poată participa la eveniment.

Pentru a intra în competiție, trebuie să ne trimiți un scurt pitch scurt pitch al startup-ului, componența echipei și, de preferință, o prezentare a produsului sau serviciului la care lucrezi. Echipele care au participat anul trecut la 200 Seconds of Fame nu mai au voie să se înscrie și anul acesta, decât dacă au un produs diferit. 

Mai multe detalii despre participarea la 200 Seconds of Fame și câștigătorii de anul trecut poți găsi aici. În rândurile următoare, noi am adunat câteva motive pentru care prezentarea proiectului tău în cadrul unui eveniment de tipul 200 Seconds of Fame este o idee extraordinară. Descoperă-le folosind butoanele de navigare de mai jos. 

1. Îți poți testa ideea și poți poți fi inspirat de ideile altora

Pentru a-ți da seama dacă startupul tău va avea sau nu succes, e foarte important să-ți testezi ideea. După ce ți-ai luat la rând toți prietenii și toate rudele, e timpul să vezi cum reacționează un public mai larg la planurile tale, dar și ce părere au potențialii investitori despre ideea ta. La ICEE Fest, în cadrul 200 Seconds of Fame ai parte de această experiență, dar ai și ocazia de a-ți lărgi orizonturile și de a vedea ce caută piața și ce alte alte idei sunt vehiculate. 

2. Îți perfecționezi abilitățile de pitching și devii un public speaker mai bun

Cu cât îți prezinți ideea mai des, cu atât abilitățile tale de pitching devin mai bune, iar pitch-ul în sine se rafinează. Adrenalina de a fi în fața unui public format atât din potențiali clienți, câț și potențiali investitori. Abilitatea de a te exprima coerent și convingător în fața unui public este esențială pentru cine pășește în lumea antreprenoriatului, iar un eveniment de pitching de genul 200 Seconds of Fame te poate ajuta să devii mai bun. 

3. Ai șansa de a-ți găsi un mentor sau chiar un investitor

Un mentor bun poate fi cheia succesului atunci când ești la început de drum. Nu este o sarcină ușoară să găsești o persoană cu experiență care să te îndrume în direcția potrivită și care să te ajute să depășești obstacolele pe care nu te-ai fi gândit că le vei întâlni. La 200 Seconds of Fame vei fi înconjurat de potențiali mentori și investitori. Pe lângă cei care vor fi prezenți în public, îți vei prezenta ideile în fața unui juriu format din oameni de renume. Juriul va fi format din Radu Georgescu, fondator Gecad Ventures și antreprenori în serie, Emi Gal, fondator și CEO al Brainient, companie pe care a vândut-o către compania britanică Teads, Dan Sturza (investment manager la acceleratorul Spherik din Cluj-Napoca), Rasa Strumskyte (Chief Marketing Officer al hub-ului Talent Garden), Daniel Rosner (Operations Manager la Tech Lounge), Casper Smeets (Program Director Digital Health Accelerator Rockstart), Leon Emirali (CEO al Crest), Dario Mazzella (Project Manager Meta Group), Eugene Borukhovich (Global Head of Digital Health & Innovation at Bayer) și George Carey-Simos (Cofondator și COO ar We Are Social Media).

4. Înveți lecții valoroase

În antreprenoriat, orice clipă în care nu înveți ceva este o clipă pierdută. Acumularea de noi informații și dobândirea unor noi abilități sunt necesare în drumul către succes. La 200 Seconds of Fame vei învăța din feedback-ul juriului, din feedback-ul publicului, dar și din experiența pitch-ului în sine. Networking-ul nu doar că te va ajuta să-ți construiești relații și să simți că faci parte dintr-o comunitate, dar îți va oferi informații valoroase de care te vei putea bucura în viitor. În plus, programul pentru cei interesați de startup-uri începe cu un workshop susținut de George Carey-Simos (We Are Social Media) care va vorbi despre tehnicile de growth hacking pentru startup-uri, iar apoi, pe scena principală, urmează dezbaterea “CEE The Future: What it takes to make it globally” în care vei afla de la antreprenori și investitori cum poți să pleci din Europa de Est și să ajungi influent la nivel mondial. Seara va începe 200 Seconds of Fame, deschis cu un interviu pe scenă alături de Radu Georgescu.

 5. Primești vizibilitate și recunoaștere

Dacă ai o idee bună, nu o ține doar pentru tine. Nu poți avea un produs de succes dacă nu știe nimeni nimic despre el. La 200 Seconds of Fame, în cadrul ICEE Fest, vizibilitatea îți este garantată. Câștigătorii votului popular de anul trecut, Woogie, s-au mutat între timp la Londra și au lansat de curând o campanie de crowdfunding pentru roboțelul care are grijă de copiii care vorbesc engleză. Proiectul de pe Indiegogo a strâns o parte din sumă deja și e încă în timpul campaniei. Planable a câștigat anul trecut votul juriului la 200 Seconds of Fame. Între timp, fondatorii au avut o experiență în Silicon Valley, unde s-au dus pentru a descoperi posibili parteneri, agenții care să le testeze produsul destinat administrării conturilor de social media ale brandurilor. De asemenea, Planable caută să atragă o investiție pentru dezvoltarea produsului.

 



Citeste si