- 4 Iulie 2023
50 de companii nominalizate în 2023 la Made in Romania
Programul Made în România lansat în 2017 de către Bursa de Valori București, a depășit 1.000 de companiilor românești înscrise în program, fiecare ediție atingând noi recordurile la nivelul nominalizărilor.
Din data de 3 iulie și până pe 31 iulie, publicul va decide 3 din cele 15 companii românești care vor ajunge în finala celei de-a VI-a ediții Made în România, prin vot pe www.investingromania.com.
Nominalizații sunt:- Adrem Engineering
- Aesthetic Indesign - VLAdiLA
- Amber Studio
- Apidava
- Ascendia
- Barrier
- Bijuterii Argint Chic (Chic Bijoux)
- Bit Sentinel
- Bookster
- Casa Noastra (QFort)
- Cis Gaz
- Ciserom
- Coda Intelligence
- Croco
- Cuiul
- Elbi Electric & Lighting
- Eurial
- Exonia Holding
- Farmacia Tei
- FEPRA
- Ferma cu Omenie
- Fiterman Pharma
- FlowX.AI
- French Revolution
- Grup Serban Holding
- iFactor
- Kinderpedia
- Leea Toys
- Lensa.ro
- Life Is Hard
- Linnify
- Medima Health
- Microgreens
- mindit.io
- Mobexpert
- Moldovan Carmangerie
- Noodle Pack
- Paco Supermarket
- Plimob
- RDF Agricultura
- Rinf Tech Outsourcing Solutions
- Sano Vita
- Scandia Food
- Scoala Primara QUESTFIELD
- Solaris Plant
- Techir
- Top Resorts (ATRA Doftana)
- Trutzi
- Tucano Coffee
“În cei 6 ani de la lansarea Made în România am creat un program menit să promoveze companiile cu potențialul de a devenit adevărate motoare ale economiei românești și, cu fiecare ediție, vedem nominalizate companii cu inițiative care pot inova industriile în care activează sau lideri pe segmentul lor de piață, care inspiră trenduri și creează precedente. Fiecare an aduce noutăți, iar ediția de anul acesta ne-a surprins prin noile industrii care au apărut în clasament, numărul de antreprenori care și-au nominalizat compania, dar și prin numărul de nominalizări venite din partea comunității formate în jurul acestora. Programul Made în România restrânge sub umbrela să companii mature, IMM-uri dar și start-up-uri, ceea ce ne arată potențialul antreprenorial românesc care există în acest moment la nivel național și pe care putem să îl ajutăm să crească prin intermediul programului nostru”, a declarat Adrian Tănase, Directorul General al Bursei de Valori București.
În prima etapă a proiectului Made în România, derulată în perioada 29 martie – 31 mai 2023, susținători ai programului, dar și membrii comunităților formate în jurul companiilor românești, alături de Comitetul de Nominalizare, au înregistrat un număr de 386 de nominalizări valide prin intermediul platformei.
Dintre acestea, în top 3 la categoria domeniului de activitate se află, și de data aceasta, companiile din IT&C, cu un procent de 15%, urmate îndeaproape de companiile din Comerț cu 14% și, pe locul 3, de companiile din domeniul Serviciilor, având un procent de 12%.
Alte domenii care s-au remarcat prin procentul ocupat în clasament sunt Industria alimentară cu 9%, respectiv Industria prelucrătoare și de Sănătate cu câte 8%. La nivelul distribuției geografice, București și Ilfov ocupă un procent cumulat de 45%, urmate de Cluj, Iași, Suceava, Timiș, Alba Iulia și Constanța. În ceea ce privește segmentarea companiilor nominalizate, 82% sunt companii IMM, 11% startup-uri și 7% Corporate.