- 18 Noiembrie 2018
60.000 de euro de la Telekom pentru ONG-uri din educație: teimplici.ro
Prin ediția de anul acesta a concursului, Telekom își propune să identifice și să finanțeze cu granturi de până la 30.000 euro inițiative ale organizațiilor non-guvernamentale care au ca scop reducerea abandonului școlar în rândul tinerilor cu vârste între 12-20 de ani, din mediul urban. Valoarea totală a finanțărilor acordate prin concursul de proiecte este de 60.000 de euro.
Contribuția organizatiei beneficiare trebuie să fie de minimum 10% din valoarea bugetului solicitat ca sponsorizare din partea Telekom, care se adaugă la bugetul total al proiectului.
În concursul teimplici.ro se pot înscrie în concurs organizaţiile non-guvernamentale care îndeplinesc cumulativ cerinţele specificate în regulamentul competiţiei.
Fiecare organizație poate înscrie în competiție maximum două proiecte în calitate de participant direct și are dreptul de a fi nominalizat ca partener al altor aplicanți în alte două proiecte. Parteneriatele pot fi încheiate cu alte organizaţii non-guvernamentale sau instituții publice (școli, inspectorate școlare, primării etc.).
Sunt eligibile proiectele sau etape ale unor proiecte aflate în implementare de cel mult 1 an, care:
- au scop și obiective specifice clar formulate, măsurabile, realiste și bine definite în timp;
- se desfășoară pe teritoriul României, în perioada februarie – decembrie 2019 și au o durată de minimum șase luni consecutive;
- vizează colaborări cu diverși stakeholderi (instituții publice – școli, inspectorate școlare, primării etc., alte ONG-uri, companii, actori internaționali);
- folosesc soluții tehnologice sau introduc noi tehnologii care ajută la implementarea cât mai eficientă a proiectului, scalarea sa sau maximizarea impactului (de exemplu, crearea de platforme educaționale, aplicații mobile, cursuri online, consiliere online, cluburi educaționale mobile);
- solicită o sponsorizare de maximum 30.000 euro. Bugetul solicitat include costuri de administrare de maximum 10% și costuri de comunicare de 10% din suma solicitată.
- sunt sustenabile (proiectul se poate autosusține financiar după încetarea finanțării solicitate prin prezentul program și există capacitatea de a asigura funcționarea și întreținerea investiției după finalizare, pentru o durată de minimum șase luni);
- includ măsuri și indicatori de evaluare a impactului.
Proiectele vor fi evaluate în perioada 19 – 23 ianuarie 2019. Vor fi selectate 7 proiecte finaliste, care vor fi susţinute în faţa unui juriu, în data de 7 februarie 2019. Câștigătorii ediției 2018 vor fi anunțați în data de 7 februarie 2019.