Alienware prezintă Halloween Heroes: maraton de gaming de două zile

Anul acesta de Halloween, unii dintre cei mai populari vloggeri de gaming din România, Highman și AndreiRO, vor înfrunta hoardele de zombie în cadrul unui maraton Call of Duty în care timp de aproape 48 de ore cei doi își vor pune la bătaie reputația de gamer într-o competiție, powered by Alienware, Dell și Intel. Cel care reușește să ucidă cei mai mulți zombie, va fi declarat Zombie Slayer, salvând astfel Halloweenul din 2020.

Halloween Heroes vine înaintea a două momente cheie din această perioada, Bucharest Gaming Week care va avea loc în noiembrie și lansarea noului Call of Duty Black Ops Cold War care este plănuită tot pentru aceeași lună. În cadrul Bucharest Gaming Week vor fi anunțați și câștigătorii Gaming Video Awards, acolo unde Alienware alături de Dell și Intel susțin categoria Cel mai bun conținut de tactical shooters

Piața de gaming în creștere în România de la an la an, dar și la nivel global

Potrivit Asociației Dezvoltatorilor de Jocuri Video din România (RGDA) pentru prima oară în istoria industriei de game development din România, cifra de afaceri înregistrată de cele peste 100 de studiouri ce activează local a depășit 200 milioane de dolari. Suma reprezintă o creștere de 14,65% față de anul 2018, iar situația se poate îmbunătăți în continuare. Conform statisticilor în România cele mai multe studiouri se află în Capitală. 59% dintre studiourile românești se află în București, 17% în Cluj-Napoca, 7% în Iași, 5% în Timișoara și 3% în Brașov.

Estimarile privind valoarea industriei globale de jocuri variază, însă, într-un raport de anul trecut al companiei olandeze de cercetare Newzoo, se anticipează că piața de gaming urma să genereze 152,1 mld. dolari în 2019, existând 2,5 mld. de jucători la nivel global. Prin comparație, încasările industriei globale de film au fost de 41,7 mld. dolari în 2018, iar cele ale industriei de muzica au fost de 19,1 mld. dolari.

Competiția Halloween Heroes poate fi urmărită pe canalele de YouTube ale vloggerilor pe 30 și 31 octombrie.





Citeste si