- 18 Mai 2020
IT-știi români care au creat Amya, platforma ce gestionează programările la coafor și procesele interne ale saloanelor
”Aceasta oferă posibilitatea gestionării programărilor, clienților, angajaților, adică aproape toate procesele interne și oferă clienților saloanelor posibilitatea de a descoperi saloane de înfrumusețare din apropierea lor prin intermediul unei aplicații mobile disponibilă atât pe Android cât și pe iOS”, spune Mădălina.
Potrivit Mădălinei, platforma Amya a fost lansată pe data de 1 mai 2020, în acest moment fiind folosită de 13 saloane din diferite zone ale țării care au decis să se înscrie în sistem.
Platforma dispune de două tipuri de abonamente, standard și premium, cu prețuri ce pornesc de la 25 de lei/lună (60 lei/lună în cazul versiunii premium).
Beneficiciile Amya pentru saloarele de înfrumusețare”Toate folosesc abonamentul standard, pe care în această fază de început îl oferim gratuit pe o perioadă de 3 luni de zile oricărui salon este interesat de serviciile platformei”, ne-a precizat Mădălina, adăugând faptul că fiecare salon este verificat de fondatorii platformei înainte de a fi public în aplicație, atât ea cât și Vlad dorindu-și ca toate informațiile să fie corecte.
Saloanele beneficiază de un sistem ce le permite gestionarea ușoară a programărilor, a clienților și a angajaților, aici fiind incluse programul de lucru și perioadele de concediu, precum și generarea de rapoarte privind activitatea saloanelor.
Datorită sistemului de programări online și gestiune a programărilor, lanțurile de saloane pot avea un singur recepționist care poate acoperi procesele tuturor locațiilor și poate adăuga programările făcute telefonic.
Cum îi ajută pe cliențiPrintre beneficiile aduse clienților saloanelor de înfrumusețare se numără faptul că se pot programa rapid la un anumit stilist de la un anumit salon și că primesc notificări în legătură cu programările ce urmează să le onoreze.
Din aplicația Amya clienții pot să plaseze programări online. ”Am demarat acest proiect în ideea de simplifica procesele din cadrul saloanelor de înfrumusețare dar și de a îmbunătăți interacțiunea dintre acestea și clienți”, afirmă Mădălina.
Pentru că și-au dorit ca totul să fie cât mai ușor posibil, au optat pentru implementarea unui sistem de logare fără parolă în aplicația de mobil. Acesta înlocuiește username-ul/emailul cu numărul de telefon, iar parola cu un cod de confirmare primit prin SMS.
Ce urmează în dezvoltarea Amya”Astfel ușurăm procesul de conectare dar ne și asigurăm că programările făcute sunt reale și evităm programări de tip spam, în sensul că evităm persoanele rău intenționate ce ar putea adauga programări doar pentru a umple calendarul unui anumit salon”, ne spune cofondatoarea Amya.
Potrivit Mădălinei, planurile de dezvoltare ale platformei Amya cuprind o listă de noi funcționalități aflate acum în faza de dezvoltare. De exemplu, în curând vor lansa un plugin pe care saloanele îl pot integra în site-ul lor de prezentare și prin care clienții pot plasa programări online.
Totodată, vor oferi și o pagină web construită automat pentru salonele ce nu au un site de prezentare și vor face disponibile toate funcționalitățile din aplicația de mobil și pe site-ul Amya alături de implementarea unui sistem de marketing prin care saloanele pot oferi reduceri clienților pe baza anumitor criterii.
”Până la sfârșitul anului ne-am propus să implementăm cu succes sistemul în 3 orașe mari din țară, adică să avem pe platformă suficient de multe saloane și clienți din aceste zone”, spune Mădălina, precizând că în acest moment campaniile lor de marketing vizează saloane și clienți din orașele București, Cluj, Timișoara, Iași și Constanța.
Iar cei doi fondatori ai Amya nu doresc să se oprească aici. Pe viitor își doresc să extindă funcționalitățile platformei și pe alte segmente de business cum ar fi domeniul medical (cabinete de psihologie, medicale, stomatologice).
Mădălina Ilie și Vlad Ivanciu sunt absolvenți ai Facultății de Electronică și Telecomunicații din cadrul UPB și au fondat o mică agenție de software development care se ocupă, preponderent, de întreținerea și îmbunătățirea magazinelor online și automatizarea proceselor de producție din spatele acestora.