- 1 Februarie 2022
Answear, creștere cu 67% pe toate piețele în al doilea an de pandemie
În 2021, la nivelul tuturor țărilor în care activează, Answear a înregistrat vânzări cu 67% mai mari ca în 2020. Fără nicio îndoială, în Q4 din 2021 s-au înregistrat cele mai mari vânzări online, mai mari cu 78% față de trimestrul corespunzător al anului precedent.
La 10 ani de la lansarea pe piața din Polonia, Answear desfășoară operațiuni în industria de fashion online pe 10 piețe europene. În 2021, Answear s-a lansat în doar câteva luni în Grecia, Croația și Cipru. Debutul de succes pe piețele din sudul Europei a fost posibil datorită experienței în logistică în livrările în această parte a Europei. Retailerul online polonez este prezent în România din anul 2015 - Answear.ro.
Investiții în tehnologieÎn ultimii ani, Answear a crescut constant și dinamic vânzările și și-a îmbunătățit profitabilitatea. Rezultatele excelente sunt susținute de consolidarea poziției sale în regiunea CEE, dezvoltarea și optimizarea constantă a ofertei de produse, investițiile în tehnologie, precum și calitatea excelentă a serviciilor.
În 2021, strategia Answear a avut ca direcție atât creșterea notorietății brandului, cât și schimbări reale în website și în aplicația mobilă - design nou, funcționalități noi, care au dus la un rezultat spectaculos la sfârșitul anului.
În plus, tot anul trecut au avut loc schimbări semnificative în domeniul logisticii. Answear a mărit suprafața depozitului din Polonia cu încă aproape 10.000 mp. Studioul foto-video s-a mutat într-o nouă locație, de patru ori mai mare decât cea anterioară.
În 2021, Answear a adăugat noi mărci celebre în portofoliul său și a creat proiecte și campanii comune unice împreună cu Pinko, Reebok, Adidas, New Balance, LEE, The North Face și mulți alții.
În următoarele luni ale acestui an, Answear urmează să lanseze și să dezvolte o nouă categorie, Home & Living, care completează perfect noua strategie aleasă arătând că merită să trăiești activ, fără compromisuri, în propriul tău mod interesant - primele produse au apărut pe Answear la sfârșitul anului 2021.
Vocea femeilor este cea care dezvoltă dinamic brandul propriu answear.LAB, brand care a câștigat în 2021 mai multe premii internaționale. Colecția Girl Power a fost lansată în luna septembrie din 2021 și a avut în prim-plan promovarea valorilor de „putere și curaj” ale femeilor. Unicitatea acestui proiect a fost evidențiată de scopul său: profitul a fost donat către diverse asociații care susțin activitatea femeilor.
Tot în 2021 a fost lansat concursul internațional de fotografie Lifespiration Starts Here. Au fost înscrise în acest concurs câteva mii de fotografii și videoclipuri - lucrări inspiraționale, magice, care documentează viețile și pasiunile concurenților. În ediția din 2022 a proiectului, toată lumea își poate împărtăși sursa de inspirație și activitățile de iarnă – ediția de iarnă a concursului se numește Winterspiration și durează până pe 15 februarie 2022.
Responsabilitate socialăUnul dintre obiectivele principale ale strategiei de CSR a Answear este de a obține o producție mai conștientă și mai responsabilă, reducând astfel impactul pe care industria de îmbrăcăminte îl are asupra mediului înconjurător. Cea mai mare provocare este optimizarea proceselor și implementarea soluțiilor care sunt cele mai bune pentru planetă.
Prin urmare, toate produsele sunt expediate clienților din toată Europa dintr-un centru logistic situat central, iar comenzile sunt întotdeauna trimise clienților într-un singur ambalaj. 2021 a fost anul când Answear a început folosirea ambalajelor și mai ecologice, în principal obținute din reciclare. Toate cutiile pentru expedierea produselor sunt realizate din hârtie reciclată și sunt certificate FSC MIX.
Answear își extinde în mod regulat gama cu mărci, haine, pantofi și accesorii care sunt prietenoase cu planeta, iar pe site a fost lansat un filtru special Planet Friendly, care permite clienților să găsească produse în spiritul sustenabilității.