Berea și pufuleții, cele mai comandate produse în timpul EURO 2020 pe Glovo

Utilizatorii Glovo au comandat 45.000 de sticle și doze de bere în timpul Campionatului European de Fotbal 2020, cu 30% mai multe comparativ cu perioada anterioară. Snacks-urile preferate de români au fost pufuleții Gusto simpli. Categoria de snacks and drinks a înregistrat o creștere de 15% între 11 iunie și 11 iulie 2021.

În perioada EURO 2020, numărul comenzilor de bere plasate de către utilizatorii Glovo a ajuns la 45.000 de sticle și doze, însemnând aproximativ 22.500 de litri de bere. Astfel, pentru acest produs specific, Glovo a obținut o creștere de 30% în comparație cu perioada anterioară campionatului.

În topul celor mai căutate băuturi, pe parcursul meciurilor de la Campionatul European de Fotbal 2020, s-au aflat diverse sortimente de sucuri, cafea și bere: Coca-Cola, caffe latte, caramel macchiato, cappuccino, apa plată Aqua Carpatica (1l), Fanta.

EURO 2020 a influențat pozitiv și vânzarea produselor complementare servirii diverselor băuturi răcoritoare, în topul preferințelor românilor aflându-se pufuleții Gusto simpli, snacks-urile Lotto Classic cu cașcaval, pufuleții Star cu aromă de cașcaval, Doritos Nacho cu gust de brânză, dar și Bake Rolls 7 Days cu usturoi și pizza, sticksurile Croco cu susan sau popcornul Star cu brânză. 

“Contextul generat de Campionatul European de Fotbal 2020 a adus o serie de modificări în comportamentul de consum al românilor, iar acest lucru se poate observa în rezultatele înregistrate în platforma noastră. În plus, sezonul estival a contribuit și el la obiceiurile de consum, iar berea s-a aflat pe pe primele locuri în topul celor mai comandate băuturi alcoolice pe Glovo”, a declarat Marius Funie, Head of Marketing România și Moldova.

De asemenea, pe perioada EURO 2020, cele mai comandate produse în aplicația Glovo au fost McPuișor™, cheeseburger-ul, apa plată la 2L, chiflă kaiser Lorraine și bananele.



Citeste si