Bilanț Black Friday 2021 la evoMAG: Companiile au generat 17% din vânzări

Campania de Black Friday, desfășurată de evoMAG, în acest an, în intervalul 29 octombrie – 26 noiembrie, a generat comenzi totale de 5,9 milioane de euro, valoare similară celei înregistrate anul trecut. A crescut însă valoarea medie a comenzii, la peste 1.200 de lei.

Anul acesta, a crescut și interesul din partea companiilor pentru achiziționarea de produse aflate la reducere, firmele din România generând 17% din totalul comenzilor înregistrate de evoMAG în Black Friday. De altfel, cea mai mare comandă din ultima lună a fost plasată de o companie și a inclus 500 de televizoare, în valoare totală de 400.000 de lei.

Pe lângă ofertele de preț pentru clienții din segmentul corporate, companiile beneficiază, la plasarea comenzilor, de mai multe facilități, precum: termen de plată şi limită de credit, consultanță, servicii de finanțare, prioritate în soluționarea situațiilor de service, livrare gratuită indiferent de valoarea comenzii, garanție extinsă pentru produsele achiziționate, înlocuire pe durata perioadei de reparație a produselor aflate în service etc.

La nivel general, incluzând comenzile plasate de clienții finali și de companii, în campania de Black Friday 2021, cele mai vândute produse la evoMAG au fost: televizoarele, telefoanele mobile, laptopurile, plăcile video, monitoarele, SSD-urile, accesoriile pentru telefoane, electrocasnicele mici, produsele pentru gaming și aparatele de preparare a cafelei.

Black Friday 2021 a adus o creștere de cinci ori a vânzărilor de generatoare de curent electric, această categorie de produse înregistrând cel mai important avans.

O altă particularitate a campaniei de Black Friday 2021 la evoMAG a fost reprezentată de Bitcoin, 1% din toate comenzile din ultima lună fiind plătite în moneda digitală, valoarea medie a comenzii fiind de două ori și jumătate mai mare față de valoarea medie a unei comenzi achitate altfel. Cea mai mare comandă plătită în Bitcoin a presupus achiziția unui televizor Samsung, 8K, în valoare de 22.000 de lei.

În același timp, 46% dintre clienți au ales să plătească cu cardul produsele achiziționate de Black Friday.

Și în 2021, bărbații au cheltuit mai mult decât femeile. Astfel, din totalul clienților care au comandat, 57% au fost bărbați şi 43% femei – o schimbare semnificativă față de anul trecut, spre exemplu, când acest raport era de 70% bărbați și 30% femei.

În perioada de Black Friday 2021, numărul total de vizite pe site a fost de peste 1,5 milioane, cu un vârf de trafic în weekendul 12 – 14 noiembrie. 61% din traficul înregistrat pe site pe durata campaniei a venit de pe dispozitivele mobile.

Pe parcursul desfășurării campaniei de Black Friday 2021, aproape 60% dintre comenzile din București au fost ridicate din showroom, această modalitate de intrare în posesia produselor fiind tot mai apreciată de clienți, evoMAG luând toate măsurile de siguranță în contextul pandemiei.

De asemenea, 6% dintre comenzi au fost expediate prin Glovo, cel mai rapid serviciu de livrare în București disponibil în Black Friday 2021, iar 16% din totalul comenzilor au ajuns în lockere easybox, de unde clienții le-au putut ridica în intervalele alese de ei. Până în prezent, evoMAG a livrat peste 95% dintre comenzile primite în Black Friday.



Citeste si