- 29 Septembrie 2020
Bonami, patru ani în România. Pregătește serviciu propriu de livrare și la noi
În ceea ce privește prognoza pentru 2021, este așteptată o creștere de 35%. „Ne așteptăm la o cifră de afaceri de 100 milioane de euro, din care 13 milioane realizate în România’’, a declarat Pavel Vopařil, CEO Bonami.
În ciuda pandemiei, compania a inaugurat deja primele două magazine fizice în Praga, urmând ca rețeaua să se extindă rapid anul acesta și în afara granițelor Cehiei, în principalele orașe din țările unde Bonami este prezent, urmând, pe viitor, și București.
„Pentru perioada imediat următoare, prioritatea o reprezintă deschiderea cât mai rapidă a unei rețele ample de magazine, ce servesc și ca showroom și ca puncte de ridicare a comenzilor, în primul rând în Slovacia și Ungaria, urmând apoi România și Polonia. Este un mod mult mai plăcut și comod pentru clienții noștri de a-și ridica produsele de dimensiuni mici și mijlocii. Aceste locații reprezintă, de asemenea, oportunitatea de a vedea diferite colecții, de a primi sfaturi privind amenajarea, de a studia mostre textile, și, nu în ultimul rând, de a returna comenzi sau folosi perioada de garanție’’, a mai afirmat Pavel Vopařil. Bonami dorește să deschidă încă 6 magazine până la finalul anului, și 20 anul următor.
Planul este susținut atât de numărul de vizite și de comenzi înregistrate în magazine, ce au urmat trendul ascendent anticipat, cât și de reacțiile pozitive ale clienților ce vizitează magazinele și au încredere în sfaturile oferite de specialiștii Bonami.
Acestor servicii li se adaugă și inaugurarea propriei rețele de transport, dedicată în special pieselor mari de mobilier. Lansat în primăvară, serviciul s-a dovedit un real succes încă din primele luni de funcționare, și a fost extins rapid, livrările efectuându-se acum în Praga, Bratislava și Budapesta, iar în viitorul apropiat și în București.
Aplicația Bonami s-a bucurat de optimizări anul acesta, fiind adaugate noi funcționalități, pentru îmbunătățirea experienței de cumpărare. Aceasta generează în continuare un procent de 8 % din totalul comenzilor.