Business-ul online cu bijuterie contemporană dezvoltat în pandemie: Curandera

Antreprenoarea Anca Negescu, fondatoarea galeriei de artă și bijuterie contemporană POD Place Of Display, a lansat un nou proiect în industria creativă: Curandera.ro, magazin online de bijuterie contemporană minimalistă în serie mică.

Dezvoltat în timpul stării de urgență, acesta cuprinde o primă colecție de bijuterii din argint și aur, inspirate de natură, al căror mesaj este de optimism și încredere în viitor. Investiția în lansarea proiectului se ridică la 15.000 euro.

Odată cu instalarea stării de urgență, în luna martie a acestui an, și închiderea spațiului galeriei de artă și bijuterie contemporană POD Place of Display, întreaga activitate s-a mutat online.

Digitalizarea spațiului de bijuterie contemporană curatoriat de Anca Negescu a fost primul pas spre demararea unui nou proiect: brandul și, implicit, magazinul online de bijuterie minimalistă Curandera.ro.

Acesta a fost lansat la începutul lunii iunie, cu o investiție inițială de 15.000 euro și include producerea unei colecții cu peste 40 de piese diferite. 

„Dinamica generală a vânzărilor din online, singurele cu valori pozitive în aceste luni provocatoare, ne-a încurajat să accelerăm producția și lansarea brandului. În plus, Curandera înseamnă vindecător în spaniolă. Este o invitație de a explora puterea vindecătoare a iubirii, a naturii și a poveștilor, de care cred că avem cu toții nevoie, mai ales în acest context”, a explicat Anca Negescu, fondator și designer Curandera.ro.

Coșul mediu pe magazinul online

În primele 3 luni de la lansare, clienții brandului de bijuterie au preferat în proporție de 60-65% piesele din argint. Prețurile produselor din portofoliu se situează între 50 lei și 4.500 lei, iar media comenzii este de 320 de lei.

Cei mai mulți clienți achiziționează în același coș 2-3 piese, iar peste 50% dintre clienți sunt recurenți, manifestând deja un atașament față de valorile promovate de brand. Cu creșteri constante – de peste 25% lunar - în procentul de clienți noi, antreprenoarea estimează că și-ar putea recupera investiția până la finalul acestui an, având ca focus perioada sărbătorilor de iarnă.

Pentru următoarea perioadă, antreprenoarea are în plan lansarea unei noi colecții și extinderea portofoliului de produse la peste 100 piese, inclusiv o linie dedicată copiilor.



Citeste si