Calitățile pe care le insuflă Google liderilor din companie. Cum poți să le implementezi și tu

Google încearcă să-și educe angajații pentru a fi manageri la un moment dat, chiar dacă doar într-o echipă internă. Astfel, prin intermediul Proiectului Oxygen, Google a studiat 10.000 de manageri pentru a afla care sunt cele mai importante elemente ale unui manager bun. Află-le și tu.

Google a publicat rezultatele studiului pe platforma Re:Work, prin care încearcă să-și prezinte viziunea privind viitorul muncii. Iată câteva valori pe care trebuie să le aibă un manager.

O mentalitate de creștere

Google își încurajează managerii să aibă o mentalitate spre creștere, nu una fixă. Astfel, liderii încearcă să împingă echipa de la spate, dar să învețe, să se provoace pe sine, să experimenteze și să-și crească performanța. De asemenea, Google încearcă să le insufle managerilor optimism.

În plus, compania încearcă să le spună managerilor să-și găsească acele skill-uri pe care le mânuiesc foarte bine, iar apoi să le crească, în loc să le seteze o cultură standard.

Apăsă pe săgeți pentru a derula articolul.

Inteligență emoțională

Inteligența emoțională înseamnă să recunoști și să înțelegi emoțiile tale și ale celorlalți, iar apoi să le folosești pentru a îmbunătăți relațiile și performanța. Asta înseamnă să fii foarte conștient la calitățile și minusurile tale, să îi observi și pe ceilalți.

Conform statisticilor, managerii care au inteligență emoțională și empatie față de sentimentele angajaților cresc performanța cu 20-30%.

Apăsă pe săgeți pentru a derula articolul.

Tranziție managerială

Google sfătuiește managerii să le povestească celorlalți despre dificultățile pe care le-au avut în momentul în care au făcut tranziția de la angajat la lider. Practic, șefii învață angajații că e ok să fii vulnerabil și onest.

Cu ajutorul acestor povești de tranziție, Google poate să facă o strategie, iar ceilalți angajați să fie mai pregătiți pe viitor. E bine ca managerii să știe că nu sunt singuri și că și ceilalți au avut aceleași probleme.

Apăsă pe săgeți pentru a derula articolul.

Un lider e un coach

Un manager trebuie să fie și o inspirație pentru angajați. Iar coaching-ul la Google e definit prin câteva caracteristici. Astfel, în primul rând, un manager trebuie să ofere feedback eficient, specific și la timp. De asemenea, dacă trebuie să dea un feedback dur, trebuie să o facă motivațional.

În plus, liderii trebuie să se adapteze la fiecare angajat, să asculte activ și să pună întrebări deschise pentru a afla modul de gândire al angajaților.

Apăsă pe săgeți pentru a derula articolul.

Ia decizii

Google a stabilit câteva linii directoare pentru momentul când un manager ia decizii. Standardul include întrebări ca: Pentru ce rezolvi acea problemă? De ce e important? Cine trebuie să ia decizia? Cum va fi luată decizia? Când va fi luată o decizie?

Mai multe asemenea reguli interne care te ajută să fii un manager mai bun poți găsi pe inc.com



Citeste si