Canon: Companiile ar investi mai mult în advertising-ul pe print, dar au nevoie de susținere

Cel mai nou raport al Canon analizează piețele de advertising pe print și digital și arată că investițiile în print ar fi mai mari, în cazul în care companiile ar primi sprijinul de care au nevoie pe această piață.

Noul Canon Insight Report arată că 97% dintre companii rulează campanii de advertising, concomitent cu alte medii, iar 47% au frecvent campanii care vizează media tipărită. Cei de la Canon iau în calcul puternica migrație către digital, acest mediu fiind perceput mai rapid, mai ieftin și mai ușor de targetat. Mai exact, 46% din bugetele de marketing se duc către digital, iar 95% dintre clienții Canon s-au mișcat către mediul digital în ultimii doi ani. 

Cu toate acestea, raportul Canon arată că efectul de ”suprasaturare digitală” începe să aibă un impact din ce în ce mai puternic asupra publicului - ratele de conversie scad, utilizatorii de internet folosesc programe de blocare a reclamelor, au din ce în ce mai puțină încredere în platformele online și nu își mai dau acordul de folosirea a datelor personale pentru comunicări comerciale. 

În total, 33% din bugetele de marketing ale companiilor chestionate merg către print, iar 40% dintre respondenți ar investi mai mult în print, dacă bugetele de marketing le-ar fi dublate. Companiile apreciază printul pentru calitate, creativitate și impact, dar încă percep acest mediu drept costisitor, lent, inflexibil și dificil de targetat. 

Experții Canon sunt de părere că furnizorii de servicii de tipărire ar putea să ajute la creșterea pieței de print advertising prin câteva modificări. În primul rând, 75% dintre marketeri ar vrea ca providerii să ofere consultanță mai bună, 86% și-ar dori sfaturi privind combinarea mediului digital cu cel tipărit în campanii, iar 1 din 3 marketeri nu știu cum să evalueze exact impactul unei campanii print. 

80% dintre brandurile care au răspuns la studiul Canon au declarat că ar vrea că providerii de servicii de imprimare să le ofere idei creative și inovatoare care să le permită să dezvolte campanii mai reușite.  

Practic, pentru ca piața serviciilor de print să rămână relevantă și să crească, providerii ar trebui să schimbe modul în care interacționează cu potențialii clienți și să devină, practic, consultanți. 

Pe baza acestui studiu, cei de la Canon au dezvoltat platforma Canon Ascent Programme care facilitează instruirea providerilor de servicii de imprimare. 



Citeste si