Cargus: 300.000 de utilizatori pentru aplicația mobilă de monitorizare comenzi

Aplicația Cargus Mobile a atins un nou record al gradului de interes și utilizare pe piața de curierat din România: în primele opt luni de la lansare aceasta a fost descărcată de 300.000 de ori din Google Play și App Store.

În plus, rata medie de creștere lunară a numărului de descărcări a fost de peste 50%, noiembrie și decembrie 2021 fiind lunile cu cele mai bune performanțe, generate de evenimente contextuale precum Black Friday și sărbătorile de iarnă.

Aplicația Cargus Mobile oferă utilizatorilor posibilitatea de a expedia colete rapid, de a urmări statusul unui colet, dar și de a direcționa produsele achiziționate către o altă destinație, devenind într-un timp scurt un instrument foarte apreciat de clienți.

Peste 60.000 dintre utilizatori au accesat aplicația cel puțin odată în ultimele 30 de zile, în creștere cu 15% față de perioada anterioară, iar 95% dintre aceștia au folosit toate funcționalitățile disponibile – trimitere, urmărire colet, redirecționare colet.

Cea mai apreciată funcționalitate constă în primirea de notificări automate la fiecare actualizare a statusului unei livrări din momentul predării coletului către curier.

„Utilizarea aplicațiilor mobile în livrarea coletelor reprezintă una dintre cele mai eficiente și accesibile oportunități de digitalizare și automatizare a industriei de curierat. Aplicația Cargus Mobile reprezintă o investiție importantă pentru noi și un pas esențial în parcursul nostru de a ne consolida poziția de lider în inovație în industria de curierat. Pe termen mediu și lung, eforturile și investițiile noastre se vor concentra pe construirea unui univers de produse și soluții adaptate consumatorilor de astăzi, nevoilor pieței de e-commerce, produse și soluții care generează schimbări structurale în industria de curierat. Estimările indică o creștere de 4,9% a pieței globale de curierat și livrare în 2022, dublu față de media ultimilor cinci ani, creștere generată și de investițiile masive în inovații tehnologice și digitalizare, care accelerează experiența clienților și eficiența livrării”, susține Olivier Van Houtte, CEO Cargus.

Aplicația Cargus Mobile este un instrument util pentru clienții care vor să urmărească statusul comenzii, dar și pentru persoanele fizice care trimit frecvente colete - 30% dintre coletele expediate sunt realizate prin aplicație.

Cei mai mulți utilizatori ai aplicației Cargus Mobile sunt din București (45%) și Cluj-Napoca (17%), urmați de cei din Timișoara (8,6%), Iași (7,8%) și Brașov (6,8%).

În topul celor mai folosite opțiuni ale aplicației se regăsesc: trimiterea și urmărirea coletelor, redirecționarea acestora către o altă destinație și ratingul curierului. De asemenea, pentru a păstra un caracter dinamic și flexibil al livrării, Cargus Mobile pune la dispoziția utilizatorilor mai multe oportunități de a gestiona procesul de livrare, prin aplicație:

  • Toate livrările Cargus sunt vizibile în aplicația Cargus Mobile și se poate urmări statusul acestora;
  • Actualizarea locului de livrare sau a datei de livrare;
  • Cu un singur click, utilizatorul/destinatarul poate schimba locul de livrare/colectare; pachetul poate fi redirecționat către un punct SHIP & GO, de unde poate fi ridicat în 3 zile lucrătoare;
  • Plata pentru livrarea coletului se poate face cu cardul, dar și cu PaybyLink în punctele SHIP & GO.

Cargus Mobile a fost desemnată “Cea mai bună aplicație a unei companii de curierat”, la Romanian Courier & Postal Services Business Awards 2021, iar plasarea ei în topul clasamentelor reprezintă încă o confirmare a utilității și eficienței acesteia pentru piața de curierat. La doar două luni de la lansare, a ocupat prima poziție în topul aplicațiilor de business din România, conform Google Play. În prezent, Cargus Mobile este în top 10 aplicații de business din România în Google Play și în top 30 aplicații utilitare în App Store.



Citeste si