- 4 Septembrie 2019
Cât te costă să-ți promovezi compania și produsele pe Youtube
În cadrul acestuia, peste 40 de participanți au discutat cele mai interesante concepte de marketing online ale momentului pe platforma Dinner in the Sky, aflată la 50 de metri deasupra pământului.
Cum prezența publicului din România în platforma Youtube crește de la an la an, interesant de știut este că poți atinge 1.000.000 de vizionări ale anunțului tău cu un buget aproximativ de 4.500 de euro în platforma Youtube, arată datele oferite de Canopy.
„Anul acesta, la Digital Bloom ne-am dorit să oferim o experiență cu adevărat altfel invitaților noștri, priveliștea deasupra Bucureștiului fiind una spectaculoasă! A fost un eveniment inedit și pot să spun că, după un sfert de oră de discuții despre campanii de marketing online, YouTube Ads, Google Display Ads și Google Search Ads nici nu am mai realizat că suntem la o distanță atât de mare de pământ. Din feedback-ul pe care l-am primit, participanții au plecat cu idei concrete de pus în practică și, în ciuda faptului că au fost prezenți doar oameni de performance marketing, toți am ajuns la concluzia că emoțiile sunt mai importante decât cifrele”, a declarat Eugen Predescu, CEO Canopy.
De altfel, online marketing-ul nu se mai rezumă doar la click-uri, costuri per click, conversii sau cost per conversie, ci provocarea pentru companii este aceea de a fi memorabile, astfel încât oamenii să povestească despre inițiativele lor cu fiecare ocazie de pe care o au. Însă, intuitiv, multe business-uri își doresc în activitățile lor online rezultate imediate, iar faptul că totul este măsurabil crește riscul de a nu se vedea mai departe de click-uri&co.
Ediția a patra Digital Bloom a atras numeroase branduri, precum Sephora, IBM, Glovo, Samsung, Stanleybet, LeasePlan sau PiatraOnline. În perspectivă, pe lângă seria deja tradiționalul Digital Bloom, Canopy desfășoară o serie de evenimente, dedicate clienților și partenererilor, sub numele de Digital Forest. Conceptul a prins contur pornind de la faptul că marketing-ul online este precum un ecosistem, fiecare domeniu fiind în continuă schimbare și având multiple ramificații.